5000 بوکس سیگار قاچاق از بلوک 17 کشف شد

5000 بوکس سیگار قاچاق از بلوک 17 کشف شد

شب گذشته در یک اتفاق نادر بیش از 5000 بوکس سیگار قاچاق از پارکینگ بلوک 17 کشف و ضبط شده است.

سرهنگ شعبانپور رئیس کلانتری 135 آزادی با اعلام این مطلب افزود: بر اساس کار اطلاعاتی افسران تجسس کلانتری که بیش از یک ماه زمان صرف آن شده است، شب گذشته (شنبه) دو انبار سیگار قاچاق با حدود 5640 بوکس سیگار در داخل پارکینگ بلوک 17 فاز 2 شهرک اکباتان کشف شد.

وی در ادامه افزود: از 24 ساعت قبل که احتمال جا به جایی سیگارهای قاچاق برای نیروهای کلانتری مسجل شده بود تعقیب و مراقبت حضوری به انجام رسید و در نهایت 3 نفر برای بردن کارتن های سیگار به این انبارها مراجعه کردند که پس از رویارویی با مأموران اقدام به فرار و پس از تعقیب و گریز در اتوبان ستاری هر 3 نفر دستگیر شدند.

رئیس کلانتری 135 همچنین گفت: مالکیت دو انباری که محل نگهداری کالاهای قاچاق بوده است مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شده است که یکی از آنها اجاره ای و دیگری در مالکیت افراد دستگیر شده بوده است. این افراد از کسبه «بازارچه کوثر» واقع در فاز 2 بوده اند که در همین محل نسبت به عرضه سیگارهای قاچاق اقدام می کردند.  

شعبانپور در خاتمه عنوان کرد: ارزش اموال مکشوفه در حدود 260 میلیون تومان تخمین زده شده است و جا دارد مدیران اجرایی بلوکها نظارت بیشتری بر عملکرد نگهبانان داشته باشند چون در بررسی ها مشخص شده که برخی از نگهبانان این بلوک اقدام به راهنمایی مشتریان سیگارهای قاچاق نموده اند.

اهمیت کار بزرگ کلانتری 135 آزادی به حدی بوده است که صبح امروز برنامه «در شهر» با حضور در محطوطه کلانتری اقدام به تهیه گزارش از کشفیات نموده است. همچنین سرهنگ کارخانه سرکلانتر پنجم پایتخت نیز با حضور در کلانتری 135 آزادی نظارت خود را بر روند امور به انجام رساند.

تا  لحظه تنظیم خبر مراحل تحویل کالاهای مکشوفه به مراجع قضایی در حال انجام است.

در ادامه تصاویری از سیگارهای کشف شده آمده است.

منتشر شده در يكشنبه 28 شهريور 1395       کد خبر : 4886
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح