جشنواره ورزشی شهدای «منا» در کوی بیمه

جشنواره ورزشی شهدای «منا» در کوی بیمه

جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای منا فردا عصر در کوی بیمه برگزار می شود.

مسعود پور ساعی رابط اطلاع رسانی شورایاری کوی بیمه با اعلام این مطلب افزود: فردا (دوشنبه) از ساعت 7 بعدظهر جشنواره شهدای منا با برنامه ریزی و اجرای شورایاری و سرای محله کوی بیمه و همچنین حمایت حوزه بسیج 121 صابر و شهرداری ناحیه 6 در 8 رشته ورزشی دوچرخه سواری، دارت، تنیس روی میز، طناب کشی، تفنگ بادی، شطرنج، روپایی و دو میدانی برگزار می شود.

پور ساعی در ادامه افزود: پارک گلایل به عنوان محل برگزاری این رقابتها که به صورت رایگان می باشد، در نظر گرفته شده است و البته رقابت دوچرخه سواری احتمالا روز جمعه صبح و با توجه به خلوتی محوطه پارک اجرا خواهد شد. این رقابتها در دو بخش برای دختران و پسران و به منظور بکارگیری ظرفیت های محلی برگزار خواهد شد.   

نکته مهم این جشنواره گنجاندن یک مسابقه فرهنگی با عنوان «غدیر» در کنار مسابقات ورزشی است که می توان آن را «خوش سلیقگی» برگزار کنندگان قلمداد کرد چون معمولا برگزاری مسابقات فرهنگی اینچنین به یک حالت تکرار مداوم درآمده که با استقبال پرشوری نیز همراه نمی شود اما اجرای این برنامه در یک فضای شاد و مهیج ورزشی قطعا تأثیرات بیشتری به همراه خواهد داشت.

با توجه به اینکه امسال در ماه مبارک رمضان رقابتهای والیبال «جام رمضان» در کوی بیمه برگزار نشد، می توان جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای منا را عکس العمل کاملا بجای شورایاری این محله برای گسترش رقابتهای ورزشی و فرهنگی برشمرد. امری که از مدتها پیش سید روح ا... علوی نیا به عنوان دبیر شورایاری بیمه وعده تحقق آن را داده بود و حالا این اتفاق در مرحله اجرا قرار گرفته است.    

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت دراین رقابتها می توانند با شماره تلفن 44693595 تماس حاصل نمایند.

منتشر شده در يكشنبه 28 شهريور 1395       کد خبر : 4888
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح