700 میلیون سرمایه برای شعبه سوم فست فود اکباتانی

700 میلیون سرمایه برای شعبه سوم فست فود اکباتانی

مقدمات راه اندازی شعبه سوم فست فود «آریو» که یک برند کاملا اکباتانی به حساب می آید فراهم شده است.

طبق اطلاعاتی بدست آمده پس از شعبات اکباتان و کرج حالا آریو در خیابان ستارخان نیز به دنبال جذب ذائقه مشتریان خواهد بود و به این ترتیب در مدت زمانی کوتاه که از آغاز فعالیت برند جدید التأسیس می گذرد سیاست گسترش دامنه کسب و کار به شکل قابل توجهی پیاده می شود.

رستوران های آریو تا چندی پیش در قالب نمایندگی «کی اف سی» فعالیت می کردند که پس از بروز برخی مشکلات قانونی تصمیم بر شروع فعالیت با نشان تجاری جدید از سوی مدیران آن اتخاذ گردید.

اما جزئیات راه اندازی شعبه سوم نمایندگی آریو گویای اهمیت قابل توجه محدوده ستارخان و میدان توحید برای برنامه ریزان این مجموعه است چون طی یک قرارداد 3 ساله که البته قابلیت تمدید نیز در آن گنجانده شده، فضایی در حدود 250 متر مربع بدین منظور اختصاص یافته و رقمی در حدود 300 میلیون تومان برای ودیعه مکان تجاری و بازسازی آن هزینه شده و مضاف بر آن در حدود 400 میلیون تومان نیز برای بکارگیری ماشین آلات و تجهیزات سرمایه گذاری شده است.

امتیاز اصلی فست فود آریو متعلق به امیر عباس کریمی و نادر فریاد شیران مربی سابق تیم ملی فوتبال می باشد.

امیر عباس کریمی یکی از فعالان ویژه صنعت فست فود در ایران به حساب می آید که کار خود را با یک مغازه کوچک در مجتمع تیراژه آغاز نموده و پس از آن همکاری با برندهای «پدر خوب» و «کی اف سی» به دنبال تثبیت هر چه بیشتر برند تجاری خود و شریکش می باشد.

از طرف دیگر نادر فریاد شیران نیز در حال حاضر به همراه محمد مایلی کهن امور مربیگری و هدایت تیم فوتبال ملوان بندر انزلی را که این فصل در رقابتهای لیگ 1 حضور دارد، بر عهده گرفته است.

در محدوده شهرک اکباتان آریو یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز ارائه فست فود به حساب می آید که مشتریان بسیاری را به خود اختصاص داده و تنها آمار فروش آنلاین این رستوران در 3 ماه فصل بهار امسال نشانگر رشد قابل توجه به نسبت مدت مشابه در سال گذشته است.

یکی از مهمترین مولفه هایی که موجب جلب نظر مشتریان آریو شده است استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه و همچنین بهره گیری از روشهای پخت منحصر به فرد است. 

به گفته کریمی تاریخ افتتاح رسمی شعبه سوم آریو (خیابان ستارخان) احتمالا در اواسط مهرماه خواهد بود.            

منتشر شده در چهارشنبه 31 شهريور 1395       کد خبر : 4902
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح