حسیبی حضورش در جلسه شورایاران اکباتان را تأیید نکرد

حسیبی حضورش در جلسه شورایاران اکباتان را تأیید نکرد

مسوول اطلاع رسانی شورایاری شهرک اکباتان در پیامی که از طریق شبکه های مجازی انتشار یافته خبر از حضور مجید حسیبی در جلسه روز دوشنبه شورایاران داده که البته این مسئله هنوز به تأیید میهمان نرسیده است.

سعید رهنما در پیام خود به صراحت اعلام کرده است که روز دوشنبه شورایاران میزبان مجید حسیبی به عنوان رئیس هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان خواهند بود. این در حالی است که مجید حسیبی در گفت و گویی کوتاه اصل دعوت از خود را برای حضور در جلسه روز دوشنبه شورایاران تأیید کرده اما در خصوص شرکت خود در این جلسه نه تنها پاسخی که نشان از تمایلش به انجام این مسئله باشد ارائه نکرد بلکه بصورت تلویحی از همزمانی این جلسه با نشستی دیگر و لزوم حضورش در آنجا سخن گفت. حسیبی البته امکان حضور نماینده هیئت مدیره مرکزی را در جلسه شورایاران منتفی ندانست.

اهمیت حضور رئیس هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان در جلسه شورایاری از چند زاویه قابل بررسی است.

نخست، رئیس هیئت مدیره مرکزی به عنوان نشان ارزشمند قدیمی ترین تشکل مدیریت مردمی شهرک اکباتان با حضور خود در جلسه شورایاران مهر تأییدی خواهد زد بر تمامی اتفاقاتی خوب و بدی که طی یکسال گذشته در شورایاری اکباتان صورت گرفته است. فراموش نکنیم که طی هفته های گذشته شورایاران اکباتان نامه ای را خطاب به شهردار ناحیه 6 امضاء و در آن خواستار جا به جایی ساختمان سرای محله شهرک اکباتان شدند. در این نامه جایگاهی نیز برای امضاء رئیس هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان در نظر گرفته شده بود که مجید حسیبی پس از دیدن نامه، نه تنها از امضاء خودداری کرد بلکه بر روی اسم خود نیز قلم کشید تا مخالفت خود را به شکل صریح اعلام نماید. اما حالا خبر از حضور وی در جلساتی به گوش می رسد که خود او منتقد بسیاری از تصمیم گیری ها در آن است!

دوم، تا پیش از این رسم بوده که حتی شهرداران ناحیه هم برای دیدار با شخص مجید حسیبی در دفتر هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان حضور پیدا می کردند و در این میان آمدن وی به یک جلسه ساده شورایاری کمی قابل تأمل است.

سوم، هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان در تمام سالهای گذشته یک نهاد مردمی بالادستی در محدوده اکباتان به حساب می آمده که تا حد امکان از بروز حاشیه ها جلوگیری کرده است. قطعا حضور فعلی رئیس هیئت مدیره مرکزی آنهم در شرایطی که سایه حاشیه  هنوز در آسمان شورایاران در حال پرواز است، می تواند پای هیئت مدیره مرکزی را نیز به یک دعوای «حیدری- نعمتی» تمام عیار باز کند. امری که بی شک مدنظر حسیبی نیست.

با توجه به این مطالب ای کاش شورایاران اکباتان به جای استفاده از نام افراد معتبر، در جهت تهیه نقشه ای راهی برآیند که می تواند مشکلات شهرک اکباتان را تا حدودی کاهش دهد و این مسئله جز با همدلی و همراهی بیشتر میسر نخواهد شد.     

منتشر شده در شنبه 3 مهر 1395       کد خبر : 4921
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح