کنترل کیفیت کلاسهای آموزشی در سرای محله بیمه

کنترل کیفیت کلاسهای آموزشی در سرای محله بیمه

روز گذشته (شنبه) سید روح ا... علوی نیا به عنوان دبیر شورایاری و رئیس امناء کوی بیمه با تعدادی از مسوولین خانه های سرای محله بیمه دیدار کرد.

در این جلسه که به مدت 3 ساعت و نیم طول کشید مسوولین خانه های ورزش، قرآن و عترت، کارآفرینی و دوام و امینی حضور داشتند و گزارش نسبتا کاملی از عملکرد 6 ماهه اول سال 95 این زیر مجموعه ها ارائه شد.

پس از ارائه گزارشها علوی نیا طی صحبت هایی لزوم برنامه ریزی صحیح در کارگاههای آموزشی سرای محله را گوشزد و بر اهمیت مشخص شدن میزان پیشرفت افرادی که در کلاسهای آموزشی این مجموعه شرکت می کنند تأکید نمود و بدین ترتیب بحت نظارت و کنترل کیفیت کلاسهای آموزشی سرای محله بیمه نیز بر مسوولیتهای پیشین «مدیر محله کوی بیمه» افزوده شد.

همچنین تهیه فرم های نظر سنجی به منظور سنجش میزان رضایت اهالی از برنامه های سرای محله، کلاسهای برگزار شده و همینطور آموزشهای مورد نظر ساکنین به زودی تهیه و توزیع خواهد شد. مهمترین کارکرد این فرم ها اطلاع از وضعیت خواسته های مخاطبین و برنامه ریزی های آتی بر اساس نیاز سنجی های صورت گرفته می باشد.

از مدتها پیش زمزمه های بررسی عملکرد خانه های سرای محله بیمه به گوش می رسید و حالا به نظر می رسد با پایان یافتن 6 ماهه نخست، فصل ارزیابی فرا رسیده باشد و صد البته امکان جا به جایی مسوولین خانه های سرای محله بیمه دور از ذهن نمی باشد. امری که فعلا هیچکدام از اعضای امناء، شورایاری و حتی مبعث ستوده مدیر محله بیمه آن را تأیید نمی کنند اما مقدمات انجام آن به وضوح قابل رویت است.

بعد از نقل مکان ساختمان سرای محله بیمه به بلوار شهید نفیسی، کلاسهای آموزشی این مجموعه با استقبال خیل عظیمی از مخاطبین که حتی اکباتانی هستند مواجه شده که البته تنوع برگزاری کلاسها نیز در این امر دخیل بوده است.

اما در طرف مقابل تصمیم گیرندگان بالادستی سرای محله بیمه بوضوح می دانند که این فرصت همچون جرقه ای زودگذر خواهد بود که اگر برنامه ریزی مناسب در جهت تداوم آن صورت نگیرد کار به جایی می رسد که مجبور می شوند مانند سایر مجموعه های فرهنگی موجود در بلوار شهید نفیسی به منظور جذب مخاطب بیشتر، روی به اجرای برنامه های عام المنفعه رایگان بیاورند و این چیزی است که اصلا مورد تأیید بیمه ای ها نیست.

به هر صورت سرای محله بیمه امروز موقعیت ارزشمندی در عرصه رویدادهای فرهنگی و اجتماعی ناحیه 6 منطقه 5 پیدا کرده و باید منتظر ماند و دید که «راهبرد» های در نظر گرفته بر حفظ این موقعیت تا چه حدی کارگشا خواهد بود. 

منتشر شده در يكشنبه 4 مهر 1395       کد خبر : 4929
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح