رئیس هیئت مدیره مرکزی به دیدار شورایاران رفت

رئیس هیئت مدیره مرکزی به دیدار شورایاران رفت

شب گذشته (یکشنبه) مجید حسیبی رئیس هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان برای اولین بار به دیدار شورایاران اکباتانی رفت.

وی پیش از این در خصوص اخباری که مبنی بر حضورش در جلسه شورایاران منتشر شده بود واکنش مشخصی بروز نداده بود و حتی آن را تأیید نیز نکرد اما شب گذشته با حضور نمادین خود در دفتر شورایاری نشان داد که خواستار تعامل و همکاری بیشتر هیئت مدیره مرکزی با نمایندگان محلی شهرک اکباتان است. 

حضور مجید حسیبی از این جهت حائز اهمیت است که طی سالهای گذشته بعضا موازی کاری هایی مابین هیئت مدیره مرکزی اکباتان و نهاد شورایاری صورت گرفته بود که همین مسئله به دفعات از سوی بسیاری از افراد آگاه تذکر داده شده بود. اما به نظر می رسد که فصل هدر رفتن انرژی ها پایان یافته و هیئت مدیره مرکزی در کنار شورایاری شهرک اکباتان می تواند کمک حال مناسبی برای بهبود روند مشکلات جاری شهرک نشینان باشد.

طبق آنچه که از صحبت های انجام شده در جلسه شنیده شده است، هیئت مدیره مرکزی خواستار همکاری و همراهی بیشتر با شورایاری اکباتان شده است و بدین منظور حتی موافقت با حضور نمایندگانی از شورایاری در جلسات هیئت مدیره مرکزی نیز اعلام شده که همین امر نشان دهنده میزان تمایل برای ایجاد تعامل دو جانبه است.   

هیئت مدیره مرکزی اکباتان در واپسین روزهای سال 1364 ایجاد شده است و هدف از راه اندازی آن طبق اساسنامه این مجموعه «هماهنگی و پیگیری حل مسائل و مشکلات شهرک» عنوان شده است.

بر همین اساس به نظر می رسد با توجه به دیدار شب گذشته آغاز فصل نوینی از فعالیت های هیئت مدیره مرکزی در راه باشد که به نوعی پوست اندازی این مجموعه بعد از 31 سال محسوب می شود. فراموش نکنیم که هر تشکلی به مرور زمان نیازمند تغییرات است و شاید هیئت مدیره مرکزی نیز تغییرات را با تعامل بیشتر با شورایاری آغاز کرده است. 

منتشر شده در دوشنبه 5 مهر 1395       کد خبر : 4934
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح