شهردار ناحیه 6 به دادگاه می رود

شهردار ناحیه 6 به دادگاه می رود

امروز قرار است محمد اسدالهی شهردار ناحیه 6 در دادگاه حاضر شود.

وی که به دلیل تخریب فضای تجاری و غیر قانونی کنار مسجد امام رضا (ع) با شکایت کسبه مغازه ها مبنی «تخریب اموال» روبرو شده است امروز (چهارشنبه) در دادگاه حضور پیدا می کند.   

گفتنی است شهرداری ناحیه 6 در روز تخریب حکم کمیسیون ماده 100 شهرداری و همچنین دستور قضایی مبنی بر عملیاتی شدن این تصمیم را در دست داشته که در نهایت با نظارت نیروی انتظامی این کار انجام شد. ضمن اینکه پیش از حضور عوامل شهرداری چیزی نزدیک به 11 بار اخطار کتبی تخلیه برای کسبه فعال در آن قسمت صادر و به آنها ابلاغ شده بود که متأسفانه توجهی به این اخطارها صورت نگرفته بود.

حاضرینی که در روز 24 مرداد 95 از نزدیک شاهد انجام عملیات تخریب واحد های تجاری غیر قانونی بودند به وضوح دیدند که در ابتدا شخص شهردار ناحیه 6 باب گفتگو با کسبه را باز کرد واز آنها خواست با نیرو و امکاناتی نقلیه ای که شهرداری در اختیار آنها می گذارد نسبت به تخلیه مغازه های خود اقدام کنند که در نهایت نیز همینگونه شد. اما حالا معلوم نیست این شکایت با چه هدفی صورت گرفته است!؟

یاد آوری این نکته نیز خالی از لطف نیست که پس از اتمام تخریب هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان، شورایاری، شورای مدیران اجرایی فاز 1و 3 و حتی خود دست اندرکاران مسجد امام رضا (ع) نسبت به اهتمام شهرداری ناحیه 6 در اجرایی شدن حکم ماده صد تقدیر و تشکر ارسال کردند.  

تخریب واحدهای تجاری مسجد فاز 3 کاری بود که 2 شهردار ناحیه که پیش از اسدالهی حضور داشتند می توانستند آن را به انجام برسانند اما در نهایت او به خواست خودش زیر بار همه این فشارها قرار گرفت.

منتشر شده در چهارشنبه 7 مهر 1395       کد خبر : 4952
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح