500 برگه قرعه کشی برای پیاده روی ناحیه 6 کم بود

500 برگه قرعه کشی برای پیاده روی ناحیه 6 کم بود

جمعه ای که گذشت بالاخره برای اولین بار همایش «پیاده روی خانوادگی» در سطح ناحیه 6 منطقه 5 برگزار شد تا مشارکت بزرگ اکباتان، بیمه و آپادانا در نهایت منجر به شکستن طلسم برنامه ای شود که پیش از این یکبار در سالهای گذشته تا آستانه برگزاری هم رفته بود اما استقبال تنها 40 نفر از ساکنین محدوده منجر به لغو آن شده بود. 

سرای محلات در کنار مساجد                  

نکته مهمی که در ابتدای مراسم کاملا مشهود بود هماهنگی مناسب سرای محلات با مساجد بود بطوریکه جمعیت حاضر در سرای محله اکباتان در کنار نفرات مسجد امام خمینی (ره) حرکت خود را آغاز نمودند، سرای محله بیمه با مسجد ا... و سرای محله آپادانا نیز به همراه اهالی مسجد الزهرا (س) به سمت مزار شهید گمنام شهرک اکباتان راه افتادند.

البته سه گروه ذکر شده در نهایت در ابتدای خیابان ورزش به یکدیگر ملحق شدند و به صورت کاملا متحد پا به محوطه مزار شهید گمنام گذاشتند. در این میان نفرات مسجد بعثت نیز با یک ساماندهی خوب و با توجه به نزدیکی به مزار شهید زودتر از همه خود را به محل تجمع رسانده و منتظر بقیه بودند.  

قرارگاه فرهنگی ناحیه 6 و اعلام موجودیت علنی

همایش پیاده روی خانوادگی روز گذشته یک نشانه مهم از موجودیت حقیقی قرارگاهی بود که به نام «شهدای مدافع حرم» و با مشارکت همه ارکان فرهنگی و اجتماعی سطح ناحیه شکل گرفته و با برگزاری تنها چند جلسه خروجی قابل توجهی از خود به نمایش گذاشته است. انسجام و یکپارچگی مساجد، هیئت های مذهبی، خانواده معظم شهدا، مدیریت محله و بسیج که با همراهی کلانتری 135 آزادی شکل گرفت نشان از ظرفیت هایی است که حتی برنامه های کلان فرهنگی را در سطح ناحیه به اجرا می رساند.

از میز بازیافت تا اجرای آهنگ و مولودی

قسمت پایانی پیاده روی دیروز که اختصاص به تجمع بر سر مزار شهید گمنام شهرک اکباتان داشت با وجود محدودیت زمانی به برنامه های متنوعی اختصاص یافته بود. از اجرای آهنگ و مولودی تا صحبت مختصر حاضرین بخشهایی بودند که اجرا شدند. در کنار این برنامه ها، قسمت بازیافت شهرداری ناحیه نیز مشغول اهدای اقلام مرتبط و همچنین ارائه آموزشهایی در زمینه بازیافت به علاقمندان بود.

پاس قوامین واگذار می شود

اما یکی از مهمترین میهمانانی که به مراسم روز گذشته دعوت شده بود محمد رضا یزدانی خرم رئیس اسبق فدراسیونهای والیبال و کشتی بود که بی شک معمار موفقیت های امروز رشته ورزشی والیبال به حساب می آید.

وی در صحبت های خود ضمن توجه به امر خطیر ورزش، تاریخچه ای از آغاز فعالیت باشگاه پاس قوامین ارائه و در خلال صحبت هایش از واگذاری این مجموعه ورزشی به یک گروه جدید سخن گفت که مدیریت آن را نیز بر عهده خواهد گرفت.

یزدانی خرم واگذاری این مجموعه ورزشی را با هدف ایجاد رشد و تکاپوی بیشتر در مجموعه شهید دستگری سابق برشمرد.

 500 برگه قرعه کشی کافی نبود

قسمت مهیج بخش پایانی هم قرعه کشی جوایزی بود که توسط گروه مشاورین املاک برتر اکباتان تدارک و به افراد خوش شانس اهدا گردید.

در این قسمت از بین 500 برگه قرعه کشی توزیع شده در میان جمعیت شماره هایی توسط نفرات منتخب اعلام و صاحبان برگه ها برای دریافت هدیه خود مراجعه می کردند. هدایای در نظر گرفته شده شامل 10 کارت هدیه 200 هزار تومانی به عنوان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس بود که همانجا به افراد خوش شانس تقدیم شد.

در ابتدای شروع مراسم قرعه کشی هنوز تعدادی محدودی در میان حاضرین بودند که موفق به دریافت برگه های قرعه کشی نشده بودند که همین امر نشان از استقبال مردم از این حرکت داشت.

پیام تبریک رئیس اداره اجتماعی و دبیر قرارگاه

در ساعات پایانی شب گذشته سید یوسف درود رئیس اداره اجتماعی شهرداری ناحیه 6 و سید باقر قائم مقامی دبیر قرارگاه جهادی ناحیه 6 طی پیامهایی از حضور ارکان فرهنگی و همینطور حاضرین در مراسم تشکر کردند.

در ادامه عکسهای این مراسم آمده است. 

منتشر شده در شنبه 10 مهر 1395       کد خبر : 4963
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح