مرد متوهم شیشه ای در A2 دستگیر شد

مرد متوهم شیشه ای در A2 دستگیر شد

شب گذشته مردی که در حالتی غیر طبیعی پدر و برادر خود را تهدید به مرگ کرده بود در بلوک A2 دستگیر شد.

سرهنگ علیرضا شعبانپور رئیس کلانتری 135 آزادی با اعلام این خبر افزود: شب گذشته (شنبه) در حوالی ساعت 20 در جریان تهدید جانی یک خانواده در فاز 1 شهرک اکباتان قرار گرفتیم و بالافاصله نیروها اعزام و نسبت به دستگیری فرد مذکور اقدامات لازم به انجام رسید.

وی در ادامه گفت: پس از حضور در محل متوجه شدیم مجرم فردی است به نام علی دارای 38 سال سن که به علت مصرف بیش از حد مواد محرک (شیشه) پدر خود را تهدید به کشتن و همچنین قصد پرتاب کردن خود را به پایین ساختمان دارد.

شعبانپور همچنین افزود: با ترفندهایی که به کار گرفته شد در نهایت نیروهای کلانتری موفق شدند به داخل منزلی که نامبرده در آن حضور داشت ورود و وی را با وجود مقاومت و درگیری دستگیر کنند.

گزارش میدانی خبرنگار سایت خبری اکباتان حکایت از این دارد که فرد متهم پیش از دستگیری مقاومت قابل توجهی در مقابل مأموران کلانتری 135 آزادی از خود نشان داد و حتی در ابتدا با چاقو به سمت نیروهای کلانتری حمله ور شد که در نهایت با هوشیاری آنها در وضعیتی نامناسب توسط مأموران دستگیر شد.

همچنین افسران کلانتری در مأموریت خود مجبور به استفاده از گاز اشک آور شدند و در بازرسی از منزل متهم تعدادی سلاح سرد اعم از چاقو، قمه و حتی چماق کشف شد. متهم پس از دستگیری مدام خود را همکار نیروهای کلانتری معرفی می کرد و نسبت به دستگیری خود معترض بود. مرد متوهم اعضای خانواده خود را هم «داعشی» خطاب می کرد که قصد کشتن وی را دارند.

در حوالی ساعت 9 شب متهم در حالیکه چند مأمور او را تحت کنترل داشتند به سمت کلانتری 135 آزادی انتقال داده شد.

در پیگری هایی که امروز (یکشنبه) به انجام رسیده مشخص شده است که متهم دیشب حتی با وجود اینکه در بازداشتگاه کلانتری بوده تا صبح نسبت به افرادی که وی را دستگیر کرده اند توهین هایی را ابراز داشته است. 

منتشر شده در يكشنبه 11 مهر 1395       کد خبر : 4970
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح