نحوه فعالیت ایستگاههای صلواتی ناحیه باید مشخص باشد

نحوه فعالیت ایستگاههای صلواتی ناحیه باید مشخص باشد

صبح امروز جمعی از نمایندگان محلی به همراه شهردار ناحیه 6 به دیدار رئیس کلانتری 135 آزادی رفتند.

در این دیدار که به مناسبت هفته نیروی انتظامی (9 الی 15 مهر) و تقدیر از تلاشهای زحمت کشان عرصه انتظامی صورت گرفت، حضور پر رنگی از نمایندگان محلی ناحیه 6 را به ثبت رساند. البته در این میان غیبت نمایندگان محله کوی بیمه قدری پرسش برانگیز بود. 

سرهنگ علیرضا شعبانپور رئیس کلانتری 135 آزادی نیز ضمن تشکر از حمایتی که از جانب ارکان ناحیه از این واحد انتظامی صورت می گیرد افزود: امکانات ما محدود است اما تلاش زیادی صورت می گیرد تا امنیت و آرامش مردم به بهترین شکل ممکن تأمین شود و در این راه خوشحالیم که از حمایت مردم و برخی نهادهای اجتماعی همچون شهرداری برخوردار هستیم و جا دارد مراتب تشکر خود را از شهردار ناحیه 6 اعلام نمایم.

وی همچنین گفت: در سالهای گذشته طبق آمار روزانه چیزی نزدیک به 17 فقره سرقت در محدوده ما ثبت می شد اما با تلاش همکاران من این روند روز به روز کاهش پیدا کرده و در حاضر آمار روزانه سرقت در سطح محدوده ما به رقمی در حدود 2 الی 3 فقره رسیده و در بعضی روزهای ماه به ندرت به عدد 4 می رسد که با توجه به وجود میدان آزادی که در نزدیکی ما قرار دارد کار بزرگی انجام شده است. البته در این خصوص باید اذعان کنم که تلاشهای صورت گرفته از جانب بلوکها در زمینه نصب دوربین های مدار بسته تأثیر بسزایی داشته است.  

رئیس کلانتری 135 آزادی در خصوص ضعیت مقایسه آمارهای سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز گفت: به نسبت سال گذشته ما در حال حاضر با کاهش حدودا 45 درصدی آمار سرقت و جرم روبرو هستیم و این امر بسیار امیدوار کننده است.

شعبانپور در مورد تمهیدات مورد نظر گرفته کلانتری 135 آزادی در ایام ماه محرم هم گفت: همه ما مسلمانیم و عشق امام حسین (ع) در قلب همه ما جریان دارد اما باید مقوله نظم و امنیت عمومی مردم را هم مورد توجه قرار داد. به همین دلیل حتما باید در جریان نحوه فعالیت ایستگاههای صلواتی قرار بگیریم و افرادی که گردانندگان این اماکن هستند حتما باید برای مورد تأیید کلانتری باشند چون در غیر اینصورت از فعالیت آنها جلوگیری خواهیم کرد.      

در پایان این جلسه تابلوی زیبای که بر روی آن آیه شریف «و ان یکاد» درج شده بود از سوی اسدالهی شهردار ناحیه 6 به رئیس کلانتری تقدیم شد.

در این جلسه علاوه بر شهردار و نمایندگان ارکان فرهنگی اجتماعی ناحیه 6، محمد رضا روحی فرمانده پایگاه 98 آتش نشانی شهرک اکباتان نیز حضور داشت. پایگاه تحت مدیریت وی چندی پیش و به مناسبت روز آتش نشانی به عنوان پایگاه منتخب شناخته شد.

منتشر شده در يكشنبه 11 مهر 1395       کد خبر : 4976
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح