بسیج نماینده خود در امناء اکباتان را تغییر داد

بسیج نماینده خود در امناء اکباتان را تغییر داد

احمد رضا مجیدی به عنوان نماینده جدید حوزه بسیج 121صابر در امناء شهرک اکباتان معرفی شد.

سید روح ا... علوی نیا فرمانده حوزه با اعلام این مطلب افزود: در سال دوم فعالیت امناء شهرک اکباتان، نماینده نهاد بسیج را در این مجموعه تغییر دادیم که البته مهمترین هدف از انجام این کار تقسیم فرصت همراهی با امناء اکباتان برای تعداد بیشتری از پایگاههای بسیج ناحیه می باشد.

وی در توضیح بیشتر این مطلب گفت: 5 پایگاه در سطح شهرک اکباتان وجود دارد و مضاف بر آن ستاد حوزه نیز فعال است و به همین دلیل باید تقسیم کار میان همه فعالان حوزه بسیج صورت پذیرد.

فرمانده حوزه در ادامه افزود: بر همین اساس آقای احمد رضا مجیدی فرمانده پایگاه بسیج امام رضا (ع) واقع در فاز 3 به عنوان نماینده بسیج در امناء اکباتان معرفی شدند. البته جا دارد در این فرصت از تلاشهای آقای امیر باقری فرمانده پایگاه بسیج امام خمینی (ره) هم که پیش از این به عنوان نماینده بسیج حضور داشت قدردانی شود. ایشان فردی با اخلاص و دانش است که قطعا از سرمایه ها و فرماندهان موفق در سطح ناحیه است.

گفتنی است احمد رضا مجیدی سال گذشته به عنوان فرمانده پایگاه امام رضا (ع) انتخاب شد. وی از پیشکسوتان آموزش و پرورش به حساب می آید و تجربه حضور چندین ماهه او در پایگاه بسیج مذکور نشان از پیگیری و پر تحرک بودن او در امور فرهنگی دارد.     

توضیح: امناء محلات مجموعه ای هستند شامل 7 عضو شورایاری که از طرف مردم انتخاب می شوند و 6 نماینده از طرف نهادهای اجتماعی محلی همچون شهرداری، مدارس، مساجد، بسیج و ... که برنامه های فرهنگی و اجتماعی در محدوده محلات را پیگیری می کنند.

منتشر شده در يكشنبه 11 مهر 1395       کد خبر : 4978
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح