تذکرهای شهرداری به هیئت مدیره بازارچه های فاز 2

تذکرهای شهرداری به هیئت مدیره بازارچه های فاز 2

مشکلات مربوط به زباله های بازارچه های فاز 2 شهرک اکباتان هر از چندگاهی صدای ساکنین این محدوده را در می آورد. در همین خصوص شهردار ناحیه 6 از لزوم همکاری بیشتر هیئت مدیره بازارچه ها سخن گفت.   

محمد اسدالهی در خصوص اقدامات شهرداری ناحیه  در این خصوص گفت: تا کنون بیش از 10 بار به هیئت مدیره بازارچه های فاز 2 اخطار و تذکر داده ایم. در حال حاضر هم در کنار هم از کدام از بازارچه ها 3 مخزن تعبیه شده است که جای قرار دادن زباله ها مشخص باشد و به موقع هم نسبت به خالی کردن مخازن اقدام می کنیم.

وی در ادامه افزود: حتی ما وظیفه نداریم که برای بردن مخازن به داخل محوطه بازارچه ها ورود کنیم و خود کسبه باید مخازن را هدل بدهند و به محل مسیر اصلی برسانند ولی به منظور رعایت حال ساکنین آن محدوده درخواست کرده ایم که کارگران ما به داخل مراجعه و مخازن را جا به جا کنند.

شهردار ناحیه همچنین گفت: برای خالی کردن مخازن بازارچه های فاز 2 با مشکلات زیادی روبرو هستیم. از یک سو محدوده آنها دارای توقف حاشیه ای اتومبیل ها است که همین مسئله ورود خودروهای ما را سخت می کند و به همین دلیل حتما باید در ساعات ابتدایی روز و انتهای شب مراجعه کنند. از سوی دیگر به دلیل فضای تنگ و توقف اتومبیل ها بعضا تصادفاتی در مسیر رفت و آمد صورت می گیرد که همین مسئله با بروز ناراحتی هایی از سوی رانندگان مواجه است. اما به هر صورت ما تلاش خود را برای بردن زباله ها به انجام می رسانیم و جا دارد که هیئت مدیره اماکن تجاری فاز 2 هم در این زمینه پیگیری های بیشتری از خود بروز دهند.  

به گفته بسیاری از ساکنین عدم رعایت مسائل زیست محیطی از سوی برخی کسبه بازارچه های فاز 2 موجب تکثیر و ازدیاد جانواران موذی و همچنین ایجاد چهره زشت و نامناسب محوطه های عمومی شده است که با توجه به همین مسئله و همچنین لزوم رعایت حقوق شهروندی جا دارد که در این زمینه مدیران اجرایی اماکن تجاری به خواست مردم رسیدگی کنند.        

منتشر شده در دوشنبه 12 مهر 1395       کد خبر : 4984
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح