باید به فعالیت بیمارستان صارم نگاه کارشناسی داشت

باید به فعالیت بیمارستان صارم نگاه کارشناسی داشت

مدیر عامل بلوک A3 در خصوص نسبت دادن مشکلات برخی بلوکهای اکباتان به فعالیت های بیمارستان صارم، خواستار نگاه کارشناسی به مقوله های اینچنینی در شهرک اکباتان شد.

ابوالقاسم میرحیدری در این زمینه گفت: بنده به عنوان مدیر عامل بلوک A3 و همینطور هیئت مدیره بلوک معقتد هستیم که این دست نظرات را باید با نظرات کارشناسی تلفیق کنیم و حق نداریم بر اساس اینکه من یک چیزی می گویم و یا شما یک چیزی می گویید فورا اظهار نظر کنیم.

مدیر عامل A3 در ادامه افزود: ما باید بپذیریم که در این کشور نهادهای متولی وجود دارد و اگر مجموعه ای بخواهد ساخته شود دهها ارگان مسوولیت نظارت و پاسخگویی دارند. اگر یک بیمارستان بخواهد توسعه پیدا کند محیط زیست مملکت، سازمان آب، مدیریت و برنامه ریزی و شهرداری تهران باید نظر بدهند. علاوه بر این چندین دستگاه دیگر هم باید از بعد مسائل فرهنگی و اجتماعی نظر بدهند و ما وقتی اینها را داشته باشیم تکلیف روشن است. البته یک وقت ممکن است در نهایت نظرات این دستگاهها پیامدهایی به همراه داشته باشد که آدم در آنجا حرف خواهد زد ولی امروز دولت نشان می هد که به نظر کارشناسی پایبندی است پس من هم به نظر کارشناسان پایبند هستم.  

میر حیدری همچنین گفت: در این زمینه از جناب آقای مهندس حسیبی تقاضا کردیم که مقدمات برگزاری یک جلسه با حضور مدیران بیمارستان صارم و همینطور مدیران اجرایی فاز 1 و 3 که شاید ابهاماتی برای آنها وجود داشته باشد فراهم شود تا هم دوستان ما بیشتر متوجه ابعاد مختلف این قضیه بشوند و هم عزیزان ما در بیمارستان صارم بتوانند تصمیم مناسبی را در این خصوص اتخاذ کنند.

دبیر شورای اجرایی مدیران فاز 1 و 3 در رابطه با نحوه تعاملات مدیران محلی با بیمارستان و امکان اینکه آیا می توانست کار به شکلی پیش برود که در نهایت منجر به نامه نگاری و جمع آوری امضاء نشود نیز گفت: چرا قطعا می شد اما جامعه ما یک مشکل تاریخی دارد و شما نباید در این جامعه شهرک اکباتان و شهر تهران را جدا ببینید. واقعیت این است که کار جمعی ما ضعیف است. به طور مثال در یک ورودی همین بلوک ما جلسه ای گذاشته می شود برای سرنوشت ساکنین همان ورودی اما در نهایت از 70 یا 80 خانوار ساکن در آنجا تنها 10 یا 12 نفر شرکت می کنند. این مشکل تنه تها در اکباتان که در تمام شهر تهران وجود دارد. حاضریم هستیم برای خریدن یک کیلو نارنگی 10 دقیقه زمان صرف و با فروشنده بر سر کیفیت آن چانه بزنیم اما برای زندگی جمعی خود نیم ساعت یا یک ساعت زمان در نظر نمی گیریم. از طرفی چون هیجانی زندگی می کنیم زود تحت تأثیر قرار می گیریم و بدون بررسی نظر می دهیم.     

توضیح: طی روزهای آینده مشروح کامل این گفت و گو که موضوعاتی همچون هیئت مدیره مرکزی، شورایاری و ... را شامل می شود در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

منتشر شده در سه شنبه 13 مهر 1395       کد خبر : 4992
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح