وضعیت بلوار شهید نفیسی همچنان نامشخص

وضعیت بلوار شهید نفیسی همچنان نامشخص

به رغم پیگیری های صورت گرفته وضعیت رفوژ میانی بلوار شهید نفیسی همچنان نامشخص است.

در این زمینه از ابتدای سال قول هایی از جانب شهرداری ناحیه 6 داده شده بود که پس از رفتن شهردار سابق ناحیه در اردیبهشت امسال این مسئله مقداری به تعویق افتاد. پس از حضور شهردار جدید نیز مسئله تکمیل پروژه بلوار شهید نفیسی از دستور کار خارج نشد اما به رغم تمام تلاشها هنوز این مسئله به سرانجام نرسیده است.

یکی از بزرگترین موانعی که در سر راه این مسئله وجود دارد بحث بودجه سالیانه شهرداری ناحیه 6 است که طبق شنیده های البته تأیید نشده هنوز به طور کامل در اختیار این نهاد قرار نگرفته و از این لحاظ مضیقه هایی وجود دارد. از سوی دیگر از ابتدا قرار بود «فلاور باکس» (گلدان) جایگزین شمشادهایی شوند که از بلوار مذکور برداشته شده اند و شهردار منطقه سید محسن اسدی هم پیاده سازی مدل بلوار میرداماد تهران را در شهرک اکباتان وعده داده بود اما بازهم از گوشه و کنار خبر می رسد که الگوی استفاده از فلاور باکس به دلیلی بروز برخی مشکلات و معضلات تا حدود بسیاری از سیستم شهرداری تهران خارج شده است.

با این همه بی انصافی خواهد بود که اگر اشاره ای به پیگیری های محمد اسدالهی شهردار ناحیه 6 در این زمینه صورت نگیرد. وی طی ماههای اخیر بیشتر از هر مسئله دیگری مورد بلوار شهید نفیسی را پیگری کرده است و اتفاقا موافقت هایی را نیز جلب کرده اما به نظر می رسد که بازهم در انتها مشکلات بودجه ای مانع تحقق اتمام پروژه بلوار شهید نفیسی شده است.

عملیات تغییر وضعیت بلوار شهید نفیسی شهرک اکباتان در زمان شهردار سابق ناحیه 6 آغاز شد. در ابتدا گفته شد که بودجه ای در حدود 90 میلیون تومان برای این کار در نظر گرفته شده است اما به مرور زمان این پروژه نیمه تمام ماند تا هنوز جایگزینی برای درختچه های شمشاد وجود نداشته باشد.

نقل قول غیر رسمی نیز از شهردار فعلی ناحیه 6 در این خصوص وجود دارد که وی گفته است: «حتی اگر از جیب خودم هم قرار به هزینه باشد این کار را خواهم کرد چون قول دادم بلوار نفیسی را تمام کنم»      

منتشر شده در شنبه 17 مهر 1395       کد خبر : 5006
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح