«شو آف» های شورایاری اکباتان همچنان ادامه دارد

«شو آف» های شورایاری اکباتان همچنان ادامه دارد

شورایاری شهرک اکباتان این روزها بیشتر از هر کاری مشغول خودنمایی یا به اصطلاح غربی ها «شو آف» است.

در آخرین ورژِن این حرکت روز چهارشنبه هفته گذشته بازهم یکی از نمایندگان شورای شهر تهران به دعوت شورایاران به شهرک اکباتان آمد تا بازهم مشکلات اکباتان بررسی شوند!!

محمد حقانی عضو فعال و دوست داشتنی شورای شهر تهران که اتفاقا به دفعات علاقمندنی خود را به شهرک اکباتان بروز داده هفته گذشته بازهم میهمان اکباتانی ها بود تا مشکلاتی را که بی شک اکنون خود وی همه آنها را از حفظ دارد، مجدد از دهان دوستان شورایاری استماع کند.

در این زمینه اگر مروری بر دعوت هایی که از جانب شورایاران اکباتان برای حضور نمایندگان مجلس و شورای شهر صورت می گیرد، داشته باشیم متوجه می شویم که طی یکسال و نیم گذشته 2 نوبت نمایندگان مجلس در اکباتان حضور پیدا کردند و 3 نوبت اعضای شورای شهر و این همه در حالی است که واقعا خروجی این دور همی ها مشخص نیست؟ و از طرف تجربه نشان داده است که حضور نمایندگان شهرک اکباتان در جلسات رسمی و همچنین کمیسیون های مختلف که با هدف رایزنی برای حل مشکلات ساکنین صورت می گیرد به مراتب تأثیر گذاری بیشتری را به نسبت میهمانی های اینچنینی دارا می باشد. (البته لازم به ذکر است که در این محاسبه میهمان های شورایاران جدا از دعوتی های تشکل های دیگر اکباتان همچون هیئت مدیره مرکزی محاسبه شده است).  

به هر روی عضو محترم شورای شهر تهران یکبار دیگر در اکباتان حضور پیدا کرد تا مشکلات فضای سبز، ساخت مشاعات و از همه مهمتر مگامالی را ببیند که خود دوستان شورایاری فعلی، 10 سال پیش فعالیت آن را تأیید کرده اند.  

یک نکته جالب که در دل دعوت های اینچنینی نهفته است اینکه در اکثریت مواقع نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر تهران در این جلسات حضور پیدا میکنند و مسوولین اجرایی کمتر فرصت دور یک میز نشستن را به بقیه اعطا می کنند.  

البته از حق نباید گذشت که هیئت مدیره مرکزی هر از چندگاهی جلسات هم اندیشی را با حضور برخی مسوولین اجرایی به انجام می رساند اما بدون تعارف کمتر نتایج این نشست ها به صورت ملموس در اختیار افکار عمومی قرار می گیرد.

شاید بیشترین کارکرد میهمانان مدعو که قطعا ارزش زمان کاری آنها بسیار زیاد است، عکسهایی است که برخی در کنار آنها می گیرند تا با ژِست خدمت به مردم زمان را به نفع بی برنامگی خود مصادره کنند.

طی ماههای گذشته و با پذیرش مسوولیت از جانب دبیر جدید شورایاری اکباتان امید بود که روند پیگیری برخی مشکلات سرعت بیشتری را طی کند اما متأسفانه تاکنون بیشترین حد ممکن از زمان سپری شده، صرف کارهای رو بنایی شده است.

منتشر شده در دوشنبه 19 مهر 1395       کد خبر : 5023
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح