نیمکت و سطل آشغال به جاده سلامت نزدیک شد

نیمکت و سطل آشغال به جاده سلامت نزدیک شد

هوشنگ هموطن عضو شورایاری و هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان از نصب نیمکت و سطل آشغال در جاده سلامت فاز 2 طی هفته جاری خبر داد.

وی با اعلام این مطلب افزود: بحث تجهیز جاده سلامت به نیمکت و سطل آشغال جزو مصوبه های سال گذشته شورایاری شهرک اکباتان بود که خوشبختانه با پیگیری هایی که صورت گرفت تمام مصوبات یک به یک در مرحله اجرایی شدن است. از همین روی  30 عدد نیمکت و 30 عدد سطل آشغال برای نصب در جاده سلامت تهیه شده است که تا آخر هفته جاری این کار به انجام خواهد رسید.

 وی همچنین ضمن پوزش از ساکنین شهرک اکباتان در خصوص تعلل ایجاد شده در این زمینه هم گفت: امسال سال خاصی برای شهرداری های نواحی است چون در سالهای گذشته بودجه نواحی به صورت یکجا واریز می شد و امکان پیگیری تمام مصوبات وجود داشت اما امسال بودجه ها را بصورت مقطعی واریز می کنند که به همین دلیل باید اولویت بندی شده کارها را پیگیری کنیم.

 عضو هیئت مدیره مرکزی اکباتان در پایان خاطر نشان ساخت: واقعا باید از حمایت های شهرداری ناحیه 6 و شخص شهردار تشکر ویژه ای داشته باشم که در هر شرایطی حل مشکلات مرتبط شهرک اکباتان برای ایشان مهم است.

تجهیز جاده سلامت فاز 2 شهرک اکباتان به امکاناتی همچون نیمکت و صندلی خواسته جمع کثیری از افرادی است که در طول روز نسبت به استفاده از این محدوده اقدام می کنند که خوشبختانه در نهایت با پیگیری های صورت گرفته قرار است تا پایان هفته جاری جامه عمل به آن پوشانده شود.

منتشر شده در يكشنبه 25 مهر 1395       کد خبر : 5043
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح