شهردار ناحیه تغییر مدیر محله اکباتان را قویا تکذیب کرد

شهردار ناحیه تغییر مدیر محله اکباتان را قویا تکذیب کرد

یکی از خبرهایی که طی روزهای گذشته به وفور شنیده می شد تلاش برخی مدیران شهرداری ناحیه 6 برای تغییر مدیر محله شهرک اکباتان بود.

این شنیده ها از آنجا نشأت گرفت که دو تن از مدیران ارشد شهرداری ناحیه 6 طی هفته های گذشته علی قربانی مدیر محله شهرک اکباتان را تشویق به استعفاء کرده بودند و همین امر باعث بروز برخی سوء تفاهمات در خصوص نیت شهرداری مبنی بر انجام برخی جا به جایی ها شده بود.  

اما شب گذشته (شنبه) محمد اسدالهی شهردار ناحیه 6 ضمن تکذیب کامل این مسئله گفت: هیچ برنامه ای برای جا به جا کردن شخص مدیر محله اکباتان وجود ندارد و وی باید با قدرت به انجام وظائف محوله خود بپردازد. با افرادی هم که باعث بروز چنین شایعاتی شده اند قطعا برخورد خواهد شد.  

وی همچنین افزود: به صراحت اعلام می کنم که هیچ شخصی برای جایگزینی مدیر محله شهرک اکباتان از سوی شهرداری ناحیه 6 تعیین نشده و همه حرفها تنها حدس و گمان هایی است که از جانب افراد مطرح شده.

مباحث مرتبط با جایگزینی مدیر محله اکباتان به این دلیل اهمیت خاصی را دارا می باشد که در شرایط فعلی اعضای جدید امناء شهرک اکباتان که مسوولیت اصلی آنها تصمیم گیری در خصوص فعالیت سرای محله است، هنوز انتخاب و معرفی نشده اند و از سوی دگیر دبیر جدید شورایاری اکباتان که به عنوان رئیس امناء نیز انجام وظیفه می کند، تاکنون در جهت حمایت از مدیر محله برنیامده و به نظر می رسد چندان هم بی میل برای پایان همکاری مدیر محله اکباتان نباشد.

این در حالی است که در دوره دبیر قبلی شورایاری حمایت های منطقی و بهنگام از مدیر محله صورت می گرفت که همین مسئله باعث رشد مخاطبین سرای محله اکباتان شده بود.     

به هر صورت تغییر مدیر محله پروژه حضور سرپرستی را کلید خواهد زد که قطعا باید کارمند شهرداری باشد و شاید سلیقه های جدیدی را در انجام برخی امور به کار گیرد و این مسئله احتمالا بازگشت به گذشته را رقم خواهد زد.

نکته مهم در خصوص رویدادهای مرتبط با شهرداری ناحیه اینکه  شخص شهردار به منظور تنویر افکار عمومی در کمترین زمان ممکن پاسخ های قاطع و صریح خود را ابراز می نماید. رویه ای که در زمان شهردار سابق غیر قابل تصور بود اما در زمان شهردار اسبق نیز پیگیری می شد.

منتشر شده در يكشنبه 25 مهر 1395       کد خبر : 5045
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح