پارکینگ تره بار فاز 2 آماده شد/ پلیس راهنمایی می آید

پارکینگ تره بار فاز 2 آماده شد/ پلیس راهنمایی می آید

شهردار ناحیه 6 در پاسخ به پیگری وضعیت پارکینگ میدان میوه و تره بار فاز 2 شهرک اکباتان از آمادگی این مکان برای حضور و توقف خودروهای عبوری خبر داد.

محمد اسدالهی با اعلام این خبر افزود: در ابتدا باید به این نکته مهم توجه داشت که مکان میدان میوه و تره بار فاز 2 بصورت موقت در محل فعلی تعریف شده و در آینده نسبت به جا به جایی آن اقدامات لازم صورت خواهد گرفت. به همین دلیل و با توجه به مشکلات ترافیکی آن قسمت زمین گودبرداری شده ضلع شمالی تره بار به صورت موقت برای توقف خودروهایی که برای خرید به آن مجموعه مراجعه می کنند در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر فضای در نظر گرفته شده آماده مراجعه خودروها برای پارک و توقف است اما هنوز فرهنگ سازی لازم در این زمینه صورت نگرفته و مردم متوجه امکان استفاده از این پارکینگ نشده اند که طی هفته های جاری در این زمینه اقدام خواهد شد.

شهردار جوان ناحیه 6 همچنین در توضیح بیشتر مقوله فرهنگ سازی در این زمینه هم گفت: هماهنگی هایی با کمیته ترافیک منطقه 5 در حال انجام است که تابلوهای راهنمایی مورد نیاز در مقابل میدان میوه و تره بار و حوالی آن نصب شود تا راهنمایی لازم برای هدایت رانندگان به سمت پارکینگ صورت پذیرد. از طرف دیگر در حال رایزنی با پلیس راهور هستیم تا امکان حضور و استقرار عوامل پلیس راهنمایی فراهم شود که قطعا این کارها تأثیرات زیادی در باز شدن گره کور ترافیکی این محدوده خواهد داشت.    

ترافیک مقابل میدان میوه و تره بار فاز 2 یکی از گره های کور ترافیکی در شهرک اکباتان به حساب می آید. اما حالا به نظر می رسد با تمهیدات در نظر گرفته شده می توان امیدواری محسوسی را در خصوص رفع این مشکل داشت.

منتشر شده در دوشنبه 26 مهر 1395       کد خبر : 5050
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح