حمایت ناصر تقوایی از راه اندازی پردیس سینمایی مگامال

حمایت ناصر تقوایی از راه اندازی پردیس سینمایی مگامال

ناصر تقوایی هنرمند دوست داشتنی شهرک اکباتان در اظهار نظری کوتاه از راه اندازی پردیس سینمایی مگامال حمایت کرده است.

در خبری کوتاه که امروز (دوشنبه) در ویژه نامه همشهری محله (ویژه منطقه 5) به چاپ رسیده است ناصر تقوایی هنرمند گرانقدر و ارزشمند ساکن در شهرک اکباتان از ساخت و راه اندازی سینما در مجتمع تجاری فرهنگی مگامال ابراز رضایت کرده است.

در متن خبر به نقل از تقوایی آمده است: «شهرک اکباتان از نظر سال نمایش فیلم در مضیقه است. زمانی که مگامال در اکباتان و در حال ساخت بود پیش بینی شده بود که چند سالن سینما در آن راه اندازی شود ولی تاکنون این سالن ها ساخته نشده اند. اگر این سالن ها راه اندازی شوند نیاز اهالی به سالن سینما رفع می شود».

اظهار نظر کارگردان دایی جان ناپلئون در حالی مطرح می شود که عده ای از فعالین محلی عموما با راه اندازی سالن های سینما در مگامال مخالف هستند و آغاز به کار آنها را گامی در جهت شلوغی هر چه بیشتر شهرک اکباتان ارزیابی می کنند.

چند روز پیش منوچهر محمدی که علاوه بر تهیه کنندگی سینما به عنوان یکی از مالکان پردیس سینمایی زندگی واقع در بلوار آیت ا... کاشانی هم شناخته می شود از راه اندازی 7 سالن سینما با ظرفیت 1200 صندلی در مجتمع مگامال در کمتر از یکسال آینده خبر داد.

محمدی به عنوان پیمانکار مسوولیت تجهیز پردیس سینمایی مگامال را بر عهده گرفته است و قرار است پس از تجهیز تا سالها بهره برداری از آن را در اختیار داشته باشد.

ناصر تقوایی از هنرمندان ساکن در فاز 2 شهرک اکباتان می باشد و سال گذشته همسایگانش برای سلامتی و طول عمر وی نهالی را با نام او در فضای سبز یکی از بلوکهای فاز 2 کاشتند.   

منتشر شده در سه شنبه 27 مهر 1395       کد خبر : 5057
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح