ایجاد دسترسی مستقیم کوی بیمه به جاده مخصوص

ایجاد دسترسی مستقیم کوی بیمه به جاده مخصوص

در طرحی که قرار است از ابتدای آبان ماه انجام آن آغاز شود، دسترسی مستقیم برای اهالی کوی بیمه به جاده مخصوص ایجاد خواهد شد تا ساکنین این محله دیگر مجبور نباشند برای ورود به این گذرگاه از شهرک اکباتان گذر کنند.

هوشنگ هموطن شورایار وعضو هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان با اعلام این مطلب افزود: در ماههای گذشته بررسی های زیادی در خصوص کاهش بار ترافیکی شهرک اکباتان صورت گرفت که در نهایت یکی از عوامل موثر این مشکل، عدم دسترسی مستقیم اهالی کوی بیمه به جاده مخصوص کرج معرفی شد.

وی در ادامه افزود: با تلاشهای شهرداری ناحیه 6 و کمیته ترافیک منطقه 5 که در نهایت با موافقت پلیس راهور ناجا نیز همراه شد قرار است قسمتی از رفوژ میانی لاین  کندرو به همراه بخشی از روفژ میانی لاین تندرو جاده مخصوص کرج برداشته می شود (محدوده ای که در تصویر آمده است) تا بدینوسیله ساکنین کوی بیمه بتواند به جاده مخصوص دسترسی بدون واسطه  داشته باشند.

عضو هیئت مدیره مرکزی اکباتان همچنین گفت: برداشته شدن هر دو رفوژ از ابتدای خیابان ریاحی تا حوالی بیمه دوم خواهد بود که البته این امر به سادگی میسر نخواهد بود چون رفوژ لاین تندرو جاده مخصوص بر روی نهر آبی قرار دارد که اتفاقا روی آن را پوشش داده است و به این ترتیب ایجاد پوشش مجدد برای آن کار زمان بری به حساب می آید.   

همانطور که اشاره شد این طرح از ابتدای آبان ماه کلید زده خواهد شد و به این ترتیب اهالی کوی بیمه دیگر مجبور نیستند برای ورود به جاده مخصوص از طریق خیابانهای فرعی ابتدا خود را به شهرک اکباتان برسانند تا پس از آن به اتوبان ستاری جنوب و سپس جاده مخصوص راه پیدا کنند. 

ترافیک کوی بیمه یکی از مشکلات آزار دهنده ای است که ساکنان این محدوده همیشه در مورد آن شکایت دارند و به نظر می رسد با این راه حل ها می توان به ترسیم یک دورنمای مطلوب امیدوار بود.

منتشر شده در سه شنبه 27 مهر 1395       کد خبر : 5066
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح