B4 و C2 تجهیزات ورزشی رایگان دریافت کردند

B4 و C2 تجهیزات ورزشی رایگان دریافت کردند

پس از توافقات به عمل آمده با سازمان ورزش شهرداری تهران در زمینه تحویل تجهیزات ورزشی در فضای باز، دو بلوک C2 و  B4این ادوات را دریافت کرده اند.

سال گذشته و پس از حضور پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در جلسه امناء اکباتان مقدمات رایزنی برای دریافت تجهیزات ورزشی در فضای باز محیا شد و اکنون پس از گذشت تقریبا یکسال و با توجه به پیگیری هایی که به دفعات صورت گرفت این تجهیزات در مرحله تحویل به بلوکهای اکباتان قرار گرفته است. 

تجهیزات تحویل داده شده که اکنون در 2 بلوک C2 و B4 از فاز 1 شهرک اکباتان نصب گردیده از نوع ادواتی می باشد که در پارکهای شهر تهران مورد استفاده قرار می گیرد و به صورت رایگان به بلوکهای اکباتانی تعلق خواهد گرفت.

گفتنی است امکان دریافت این وسائل برای سایر بلوکها نیز فراهم است و مدیریت اجرایی بلوکها می توانند درخواست خود را به هوشنگ هموطن که به عنوان نماینده شورایاران اکباتانی پیگیری این مصوبه است تحویل نمایند.

لازم به ذکر است که سال گذشته تعداد محدودی از بلوکهای اکباتان به صورت شخصی اقدام به خرید این تجهیزات کرده بودند که مبلغی معادل حداقل دو میلیون تومان هزینه برای تهیه آنها صورت گرفته بود و به این ترتیب با یک حساب ساده می توان فهمید که شورایاران اکباتانی این بار پا را از «نامه نگاری خالی» فراتر گذاشتند و در عمل توانستند امکاناتی را برای شهرک اکباتان اخذ کنند که جای تشکر و سپاسگزاری دارد.

توضیح مهم اینکه محدودیتی در دریافت این تجهیزات برای تعداد مشخصی از بلوکها وجود ندارد و این یعنی برای تمام بلوکها امکان دریافت وجود دارد.

با توجه به افزایش هرم سنی ساکنین شهرک اکباتان که متأسفانه فقر حرکتی و مشکلات پس از آن را به همراه خواهد آورد وجود تجهیزات حداقلی ورزش در محیط زندگی ساکنین اکباتانی می تواند گامی ارزشمند و خداپسندانه برای خدمت به اهالی محسوب شود.

منتشر شده در چهارشنبه 28 مهر 1395       کد خبر : 5073
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح