اسامی اولین گروه اخراجی های GEM اعلام شد

اسامی اولین گروه اخراجی های GEM اعلام شد

در روزهای گذشته نامه ای منسوب به مدیر شبکه ماهواره ای جم منتشر شده بود که در آن از تعدیل و تغییر وضعیت نیروهای دفتر آنتالیای این شبکه به دلیل کیفیت پایین محصولات تولیدی سخن گفته شده بود.

به گزارش سینماروزان، حالا خبر رسیده که عطف به آن نامه با تعدادی از دست اندرکاران فیلمها و سریالهای جم تسویه حساب شده و به نوعی عدم نیاز آنها اعلام شده است.

از جمله این دست اندرکاران سعید ابراهیمی فر و عباس مرادیان (کارگردان)، میثم لهاک و مهسا کرمی (بازیگران سریال "رولت”) و بهارک فرامرزی دستیار کارگردان هستند.

جالب اینجاست که همزمان با این تعدیل نیرو، مدیریت این شبکه پرحاشیه رایزنی های تازه ای برای جذب نیرو از داخل آغاز کرده که با توجه به برخورد پیش آمده با همکاران قبلی، مشخص نیست این رایزنی به نتیجه برسد یا نه.

طی روزهای گذشته هم برخی رسانه ها از پشیمانی تعدادی از بازیگران برای همکاری با شبکه جم مطالبی را ارائه کرده بودند که حالا با خبرهای جدید به نظر می رسد مشکلات شبکه جم با بازیگران مهاجرت کرده واقعیت داشته باشد.

طی روزهای گذشته هم حجت ا... ایوبی رئیس سازمان سینمایی کشور در پاسخ به پرسش خبرنگار «تابناک» درباره تلاش برای حفظ امکان بازگشت بازیگرانی که به شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان پیوسته‌اند، گفت: با اینکه مناسبات خیلی از این هنرمندان با سینما چندان جدی نبود و به زحمت می توان آنها را سینمایی دانست. اما چون بر صندلی پدری نشسته ایم تلاش کردیم راه بازگشت به خانه پدری را باز نگه داریم. معتقدم ناامید کردن کسانی که به هر دلیلی رفته اند کمک به مخالفان نظام است.

منتشر شده در چهارشنبه 28 مهر 1395       کد خبر : 5074
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح