سحر خیزی امناء بیمه و فسخ قراداد زمین ورزشی

سحر خیزی امناء بیمه و فسخ قراداد زمین ورزشی

در آخرین جلسه امناء کوی بیمه که طی روزهای گذشته برگزار شده است موضوع فسخ قرارداد پیمانکار زمین ورزشی کوی بیمه مطرح شده است.

در این جلسه مواردی که در ادامه آمده است مطرح و تصمیم گیری های لازم در خصوص آن به انجام رسید. 

بیمه ای ها باید سحرخیز شوند

ساعت جلسات در 6 ماهه دوم سال جاری به دو زمان کاملا متفاوت موکول شد. یعنی امناء بیمه یک جلسه در ماه را ساعت 7 صبح و یک جلسه هم ساعت 19 در سالن کنفرانس سرای محله گردهم می آیند. این تصمیم از آنجا گرفته شده است که در 6 ماه دوم سال ترافیک  بیشتر امورات اداری و شخصی افراد مانع از برگزاری جلسات و همچنین تصمیم گیری های لازم نشود. به همین دلیل یک جلسه امناء بیمه در ماه در صبح زود تشکیل خواهد شد.

بیمه ای ها در ابتدای امسال هم تصمیم گرفتند بر خلاف روال معمول جلسات شورایاری و امناء، جلسات خود را در یک روز و از پی هم برگزار کنند تا صرفه جویی بیشتر در زمان صورت پذیرد که همین خلاقیت آنها را سایر همسایگان یعنی امناء اکباتان هم بکار گرفتند.

قرارداد پیمانکار زمین فسخ شد

قرارداد پیمانکار زمین ورزشی کوی بیمه فسخ و نفرات متقاضی جایگزین خواهند شد. گویا پیمانکار مربوطه در این زمینه خواهان قطع همکاری می باشد. زمین ورزشی کوی بیمه یکی از معدود زمین های استاندارد چمن مصنوعی در ناحیه 6 به حساب می آید.

پاداش یک میلیون و دویست هزار تومانی برای مدیر

برای 6 ماه اول فعالیت مدیر محله کوی بیمه پاداشی معادل یکماه حقوق وی در نظر گرفته شده است که این امر به دلیل رضایت امناء از کارها و زحماتی است که خانم مبعث ستوده به انجام رسانده است. نکته جالب در این مورد قدرشناسی بیمه ای نسبت تلاشی است که مدیر محله برایشان به انجام می رساند.

گفتنی است در پایان سال گذشته نیز مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان به عنوان پاداش آخر سال برای مدیر محله کوی بیمه در نظر گرفته شد. این مبلغ در حالی پرداخت شد که هیچیک از اعضای امناء و شورایاری کوی بیمه ریالی را به عنوان پاداش آخر سال برای خود در نظر نگرفتند.       

منتشر شده در چهارشنبه 28 مهر 1395       کد خبر : 5075
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح