ساکنین فاز 2 از شر گرد و غبار مگامال راحت می شوند

ساکنین فاز 2 از شر گرد و غبار مگامال راحت می شوند

طلسم ایجاد فضای سبز شهرک اکباتان بالاخره شکسته شده است و ماشین های خاکبرداری شبها به جدیت مشغول کار در زمین ضلع شمالی مگامال هستند.

یکی از مشکلاتی که سالها است زبان شکایت مردم فاز 2 را باز نموده گرد و غبار ناشی از نیمه تمام ماندن عملیات عمرانی در زمین ضلع شمالی مجتمع مگامال می باشد. این مشکل که علاوه بر گرد و خاک بواسطه نصب دیوارهای فلزی زیبایی بصری رهگذران و ساکنان را هم تحت الشعاع قرار داده، این روزها در مسیر حل و فصل قرار گرفته است.  

در این زمینه رضا خسروی مشاور بهره برداری پروژه مگامال طی صحبتی کوتاه با اعلام آغاز عملیات اجرای پروژه فضای سبز در زمین مورد اشاره گفت: چند روزی است که عملیات خاکبرداری در ضلع شمالی مگامال آغاز شده و در هفته آینده برنامه زمان بندی پیشرفت این پروژه هم تهیه می شود تا زمان استفاده از فضای سبز مگامال را به اطلاع مردم شهرک اکباتان برسانیم.  

وی در ادامه افزود: فضای سبز در نظر گرفته شده برای این محدوده شامل پارک، آبنما و طراحی های خاص از پیش تعیین شده است که البته نقشه ی طراحی های مورد نظر به تأیید واحد های مربوط  در شهرداری نیز رسیده است. باور ما این است که وقت استفاده مردم اکباتان از امکانات پروژه مگامال پس از یک دوره ساخت و ساز تقریبا طولانی فرا رسیده است و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا قسمت فضای سبز در نزدیک ترین زمان ممکن آماده بهره برداری شود.

خسروی در پایان ضمن تشکر از حمایت ناصر تقوایی در خصوص ساخت پردیس سینمایی مگامال نیز گفت: حمایت جناب تقوایی که جزو برترین کارگردان های سینمای و همچنین خالق به یاد ماندنی ترین آثار به حساب می آیند موجبات دلگرمی ما را فراهم آورد و به همین دلیل ساکنین محترم اکباتان مطمئن باشند که به همراه پردیس سینمایی شاهد آغاز به کار چند ده هزار واحد پارکینگی مگامال هم خواهند بود تا نه تنها مشکل جای پارک برای استفاده کنندگان از پردیس سینمایی بلکه برای عموم مردم نیز تا حدودی مرتفع شود.

منتشر شده در پنجشنبه 29 مهر 1395       کد خبر : 5081
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح