صاحبان کارخانه انتهای بیمه سوم تراکم می خواهند

صاحبان کارخانه انتهای بیمه سوم تراکم می خواهند

ابوالفضل لشگری جانشین دبیر شورایاری بیمه در گفتگویی اختصاصی آخرین پیگیری های اقدامات ترافیکی را که توسط شورایاری کوی بیمه صورت گرفته است تشریح کرد.

چهارشنبه با شهردار منطقه جلسه داشتیم

روز چهارشنبه گذشته با شهردار منطقه مهندس اسدی دیداری داشتیم که پس از انتقال نارضایتی مردم از ترافیک کوی بیمه به ایشان، شهردار شخصا به مسوول ترافیک منطقه 5 دستور رسیدگی به بعضی موارد را دادند. البته قبلا هم به دفعات دستورات لازم از جانب شهردار برای سامان دادن بحث ترافیک در محله بیمه داده شده است که همین مسئله ما را به ادامه پیگیری ها برای حل مشکل ترافیک این محله امیدوار می کند.  

صاحبان کارخانه انتهای بیمه سوم تراکم می خواهند

بسیار امیدواریم که در نهایت مسیر انتهای بیمه سوم بازگشایی شود و خودروهای عبوری در کوی بیمه مجبور نباشد دقایق زیادی را برای رسیدن به بلوار اصلی شهرک اکباتان تلف نمایند.

در خصوص آخرین وضعیت گشایش انتهای بیمه سوم هم باید بگویم که مذاکرات شهرداری با صاحبان زمینی که در آن کارخانه متروکه واقع شده در حال انجام است. برای باز شدن این مسیر لازم است که زمین مذکور از تملک مالکان خارج شود تا بتوان پروژه باز شدن انتهای بیمه سوم را تداوم بخشید. در این زمینه شورایاری کوی بیمه هم همچنان پیگیری خواهد کرد تا این مسئله به انجام برسد.  

طبق شنیده های ما صاحبان آن قطعه زمین میزان تراکم بالایی را در مقابل واگذاری آن زمین درخواست کرده اند که البته این مسئله مورد موافقت قرار نگرفته است. البته جلسات و صحبت های فیمابین در کمیسیون توافقات همچنان ادامه دارد.  

امروز کلنگ اصلاح لاین کندرو جاده مخصوص زده شد

از حدود یکسال و نیم پیش خواستار دسترسی مستقیم اهالی کوی بیمه به جاده مخصوص بودیم که خوشبختانه پس از پیگری های فراوان از امروز کلنگ این پروژه زد شده و قرار است بخشی از جدول کاری لاین کندرو برداشته شود یعنی به عبارتی از حدود خیابان ریاحی تا بیمه دوم در داخل لاین کندرو جاده مخصوص رفوژ میانی برداشته می شود تا بیمه ای ها بتوانند مستقیما به اتوبان شهید لشگری دست پیدا کنند.

البته طی روزهای گذشته در خصوص خیابان شهید عظیمی هم اصلاحاتی با هدف روان شدن بار ترافیکی در این خیابان و کوچه فیات صورت گرفته است که امیدواریم اقدامات صورت گرفته که به صورت آزمایشی انجام شده، در نهایت به حصول نتایج مورد نظر ختم شود.   

بیمه دوم باید به آپادانا متصل شود اما موافقت نمی کنند

یکی از مشکلات فعلی ساکنین کوی بیمه که منجر به بروز ترافیک زیادی در این محدوده شده است عدم اجرای کامل طرح تفضیلی شهر تهران است. طبق طرح تفضیلی خیابان بیمه دوم باید شهرک آپادانا متصل شود تا در نهایت به ترمینال غرب دسترسی پیدا کند اما تا کنون این مورد با موافقت ساکنین آپادانا مواجه نشده است. در این خصوص هم همسایگان ما بدانند که شورایاری بیمه پیگیر مواردی از این دست می باشد تا بار مشکلات ترافیکی تا حدودی برطرف شود ولی بالاخره اجرای چنین طرح هایی و رسیدن به گزینه های مطلوب قطعا زمانبری خاص خود را دارد. 

منتشر شده در شنبه 1 آبان 1395       کد خبر : 5096
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح