موازی کاری عجیب هیئت مدیره مرکزی و شورایاری اکباتان

موازی کاری عجیب هیئت مدیره مرکزی و شورایاری اکباتان

در روزهای گذشته دو مورد از مشکلات شهرک اکباتان همزمان توسط هیئت مدیره مرکزی و شورایارای اکباتان پیگیری شده است که این مسئله کمی عجیب به نظر می رسد.

اصل ماجرا به دو موضوع بر می گردد. نخست روشنایی زیر گذر ایستگاه متروی ارم سبز و دوم پارک زنجیره ای اتوبوسها و کامیون ها که بیشتر در حوالی بلوکهای B4، B2، A2، A4 رخ می دهد.

موضوعاتی که مدتها است مورد اعتراض بسیاری از ساکنین شهرک اکباتان قرار دارد و صد البته که باید تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری شود اما...  

طی روزهای گذشته نخست دبیر شورایاری شهرک اکباتان در تاریخ 95/7/11 نامه ای را برای مهندس اسدی در خصوص پارک اتوبوس و کامیون فرستاده است و سپس در 95/7/18 نامه ای را برای بخشدار کن در خصوص روشنایی زیر گذر ایستگاه متروی در شمال شهرک اکباتان ارسال نموده.  

بعد از این نامه نگاری ها هم هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان در مورخه 95/8/1 دو نامه برای مهندس اسدی شهردار منطقه 5 ارسال نموده و هر دو موضوع مذکور را پیگیری کرده است. البته در نامه های هیئت مدیره مرکزی اشاره به نامه های گذشته هم که در همین خصوص ارسال شده آمده است که نشان می دهد پیش از این هم نامه هایی با همین موضوعات از جانب هیئت مدیره مرکزی ارسال گردیده.    

اما در این خصوص توجه به چند نکته ضروری است:

نخست- ارسال دو نامه در دو موضوع خاص آنهم در فاصله زمانی حدودا دو هفته از سوی دو ارگان محلی شهرک اکباتان قطعا عدم اتحاد و همراهی در میان مسوولین محلی را به ذهن مدیران بالادستی متبادر می سازد. شکافی که بارها شاهد پنهان شدن بسیاری از ارگانها در این فضا برای تأخیر و تعلل بوده ایم. در این زمینه می شود با همصدایی و همراهی بیشتر کارها را به شکل منطقی تری پیگیری کرد.

دوم- آیا مشکلات شهرک اکباتان آنقدر کاهش یافته که همه باید فقط بر روی دو موضوع تمرکز کنند؟ آیا نمی توان با یک تقسیم کار ساده از موازی کاری های اینچنینی که کمترین عوارض آن هدر رفتن انرژی ها است جلوگیری نمود؟ فراموش نکنیم که مردم اکباتان برای هر دو مجموعه هیئت مدیره مرکزی و شورایاری بصورت غیر مستقیم هزینه هایی را متحمل می شوند که بهتر است برنامه ریزی برای استفاده از منابع صورت پذیرد.  

سوم- دود رقابتهای پشت پرده آنهم در شرایطی که در ظاهر همه به هم لبخند می زنند و یکدیگر را مورد احترام قرار می دهند در نهایت به چشم چه کسانی خواهد رفت؟ آیا وقت آن نشده که فارغ از عنوان، میز، سابقه و قدمت تنها به فکر حل مشکلات مردم بود آنهم جدا از این تفکر که چه کسی فلان کار را انجام داده؟

باور کنید بیست، سی و حتی 40 سال در تاریخ رویدادها به مانند یک چشم به هم زدن می ماند اما قضاوت مردم تا مدتهای زیادی ماندگار خواهد بود. پس فرصتها را قبل از آنکه دیر شوند دریابیم.

در ادامه تصویر هر 4 نامه ارسال شده همراه با تاریخ آنها آمده است. 

منتشر شده در يكشنبه 2 آبان 1395       کد خبر : 5103
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح