لزوم تداوم مجدد آزمایشهای قند خون رایگان در اکباتان

لزوم تداوم مجدد آزمایشهای قند خون رایگان در اکباتان

در یکسال گذشته آزمایشگاه آفتاب با هماهنگی شورای مدیران اجرایی فاز 1 و 3 مبادرت به گرفتن آزمایش خون رایگان در بلوکهای فاز 1 و 3 کرده بود.   

در این پروسه ساکنین 7 بلوک فاز 1 توانستند از آزمایش تخصصی و رایگان قند خون خود بهره مند شوند اما در نهایت با گزارش های کذبی که از سوی برخی به مراجع قانونی ارائه شد جلوی ادامه این روند گرفته شد تا در نهایت این مردم اکباتان باشند که از توقف این حرکت متضرر شوند.

به هر روی هدف گذاری موجود در حال حاضر دچار دست انداز شده است و با توجه به حضور جمعیت سالمند ساکن در شهرک اکباتان به جرأت می توان گفت که یکی از مهمترین برنامه های شورای مدیران اجرایی فاز 1و 3 در بحث خدمت رسانی به ساکنین تلقی می شد که البته نیمی از راه اجرایی شدن آن نیز با حمایت های صورت گرفته طی شده بود.

با این تفاسیر به نظر می رسد ابوالقاسم میرحیدری در مقام دبیر شورای مذکور و جمع مدیران اجرایی باید تدبیر جدیدی بیاندیشند تا حداقل امکانات اینچنینی که برای اکباتانی ها فراهم می شود به راحتی از دست نرود.

گفتنی است در طرح فوق اعضای تیم اجرایی آزمایشگاه آفتاب در محل از پیش تعیین شده در بلوکهای فاز 1 حضور پیدا می کردند و کار خون گیری از ساکنین را به انجام می رساندند. پس از آن ساکنین برای دریافت جواب آزمایش خود به دفتر این آزمایشگاه واقع در کوچه فیات مراجعه می کردند. در طول این فرآیند هیچ هزینه ای به هیچ شکل ممکن از شرکت کنندگان در آن دریافت نمی شد و این برنامه تنها در قالب هماهنگی فیمابین شورای مدیران اجرایی و آزمایشگاه آفتاب پیاده سازی می شد.   

منتشر شده در يكشنبه 2 آبان 1395       کد خبر : 5105
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح