فردا، تعیین تکلیف مهمترین زمین چمن مصنوعی ناحیه 6

فردا، تعیین تکلیف مهمترین زمین چمن مصنوعی ناحیه 6

امناء کوی بیمه عصر فردا جلسه فوق العاده خواهند داشت تا تکلیف مهمترین زمین چمن مصنوعی ناحیه 6 را مشخص کنند.

طی روزهای گذشته قرارداد پیمانکار زمین چمن مصنوعی کوی بیمه فسخ شده است و پس از درخواست های مکرری که برای پیمانکاری این مجموعه به سرای محله بیمه ارسال شده است، تکلیف این زمین ورزشی که به عبارتی مناسبت ترین زمین چمن مصنوعی به نسبت ابعاد و اندازه در سطح ناحیه 6 می باشد مشخص خواهد شد.

طی روزهای گذشته افراد بسیاری خواهان واگذاری این مجموعه در قالب قرارداد پیمانکاری بوده اند که البته پیشنهادات رسیده فردا عصر در جلسه فوق العاده امناء بیمه بررسی خواهد شد.

امناء کوی بیمه و همچنین مدیریت این محله به دنبال فعال سازی بیش از پیش ظرفیت های این واحد ورزشی هستند که البته با توجه به پتانسیل های موجود امری غیر طبیعی به حساب نمی آید. آنطور که از شواهد امر پیداست اولویت اصلی برای واگذاری، ارائه خدمات بیشتر و کاملتر به اهالی محله در وهله نخست و سپس ساکنین ناحیه می باشد.  

آخرین فرصت برای تکمیل فرم های درخواست پیمانکاری زمین ورزشی کوی بیمه فردا تا پیش از جلسه مورد اشاره می باشد و متقاضیان می توانند ضمن مراجعه به سرای محله کوی بیمه واقع در بلوار شهید نفیسی جنب داروخانه فلاح زاده نسبت به تکمیل فرم های لازم اقدام نمایند.  

منتشر شده در سه شنبه 4 آبان 1395       کد خبر : 5127
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح