جزئیات مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم در اکباتان

جزئیات مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم در اکباتان

روز سیزدهم آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشاء مسجد امام خمینی (ره) فاز 2 شهرک اکباتان میزبان اولین سالگرد شهید مدافع حرم روح ا... قربانی خواهد بود.

طبق اطلاعات بدست آمده برگزاری این مراسم توسط  خانواده شهید گرانقدر انجام خواهد گرفت و البته قرارگاه جهادی شهدای مدافع حرم ناحیه 6 به عنوان مجری در این مراسم به ایفای نقش خواهد پرداخت.

سید باقر قائم مقامی دبیر قرارگاه جهادی شهدای مدافع حرم در این خصوص گفت: تلاش بسیاری شده تا مراسم در شأن شهید مدافع حرم برگزار شود و به همین منظور برای مداحی کربلایی حبیب عبدالهی جانباز مدافع حرم دعوت شده که اتفاقا از دوستان و همرزمان شهید روح ا... قربانی هم می باشند. اما در بخش سخنرانی هماهنگی های لازم با حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران صورت گرفته است تا این قسمت را عهده دار شوند و البته صابر خراسانی هم برای قرائت اشعار مذهبی در این مراسم حضور پیدا خواهد کرد. به گفته دبیر قرارگاه جهادی مداح اهل بیت حاج سعید حدادیان هم جزو مدعوین این مراسم خواهد بود.

البته آنطور که از شنیده ها برمی آید احتمال حضور شخص شهردار تهران یعنی دکتر قالیباف نیز در این مراسم دور از ذهن نمی باشد چون دعوت از وی توسط خانواده شهید قربانی صورت گرفته است.

اجرای این مراسم بر عهده وحید مرتضوی مجری شبکه قرآن خواهد بود و علاوه بر بسته فرهنگی تدارک دیده شده، به دلیل احتمال طولانی شدن مراسم تدارک برنامه شام نیز صورت گرفته است. 

در اجرای مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم مسجد امام خمینی (ره) نیز همراهی خوبی را به انجام رسانده است که البته به دلیل عدم تمایل دست اندرکاران، از نامبردن اقدامات صورت گرفته معذور می باشیم.

شهید روح الله قربانی متولد 1 خرداد سال 68 بود که سیزدهم آبان سال گذشته در مبارزه با تروریست‌های تکفیری توسط اصابت موشک به خودرو با همراهی شهید قدیر سرلک در شهر حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منتشر شده در دوشنبه 10 آبان 1395       کد خبر : 5156
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح