غرفه اکباتان در نمایشگاه مطبوعات افتتاح شد

غرفه اکباتان در نمایشگاه مطبوعات افتتاح شد

عصر جمعه و ساعاتی پس از شروع به کار بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات رئیس هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان در غرفه سایت خبری اکباتان حضور پیدا کرد و با بریدن روبان قرمز عملا آغاز به کار رسمی این غرفه را اعلام کرد.

عصر دیروز مجید حسیبی تنها ساعتی پس از شروع نمایشگاه مطبوعات و در شرایطی که ستاد اجرایی این مجموعه آماده حضور رئیس جهمور برای افتتاح رسمی این مراسم می شد (روز شنبه) در سالن شبستان مصلای بزرگ امام خمینی (ره) حضور پیدا کرد تا اولین حضور یک رسانه اکباتانی را در نمایشگاه مطبوعات افتتاح کند.

نکته جالب اینکه وی تنها در غرفه سایت خبری اکباتان حاضر شد و پس از بریدن روبان قرمز سالن نمایشگاه را ترک کرد که به این ترتیب اهمیت حضور رسانه اکباتانی در این رویداد مهم رسانه ای بیش از پیش مشخص شد.

حسیبی پس از حضور در غرفه سایت خبری اکباتان از تلاش های هیئت مدیره مرکزی اکباتان طی بیش از 30 سال گذشته سخن گفت که همه این تلاشها تنها در جهت حفظ هویت اکباتان و رفاه ساکنین صورت گرفته است.

همچنین حجت صارمی مدیر غرفه سایت خبری اکباتان که خود هم یک اکباتانی است و هم برادر شهید صارمی (شهید رسانه) می باشد ضمن تقدیر از فعالیت های هیئت مدیره مرکزی از یادآوری خاطراتی گفت که در سالهای پیش از تلاش اعضای هیئت مدیره مرکزی در ذهنش باقی مانده است.

پس از بیان صحبت ها مجید حسیبی با همراهی حجت صارمی (مدیر غرفه سایت خبری اکباتان) و امیر عباس کریمی (مالک رستوران زنجیره ای آریو) به صورت رسمی آغاز به کار فعالیت سایت خبری اکباتان در نمایشگاه مطبوعات را اعلام کردند.

در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در حدود 600 موسسه مطبوعاتی حضور دارند و طی یک هفته به معرفی بیشتر خود به مخاطبین می پردازند.

از شنیدنی های روز نخست نمایشگاه اینکه تعدادی از اکباتانی هایی که در رسانه های دیگر مشغول فعالیت بودند در غرفه سایت خبری اکباتان حضور پیدا کردند و از حضور رسانه شهرک اکباتان در نمایشگاه مطبوعات ابراز خوشحالی نمودند.

منتشر شده در شنبه 15 آبان 1395       کد خبر : 5173
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح