راههای ورودی ساکنین به بازارچه ها را مسدود کرده اند

راههای ورودی ساکنین به بازارچه ها را مسدود کرده اند

از حق واحدهای تجاری همیشه دفاع کرده ایم و خود کسبه نسبت به این قضیه اذعان دارند و خوشبختانه شهرداران ناحیه ما همیشه کارهای قانونی خود را انجام داده اند.

پرویز قومی نماینده کسبه در بازارچه های اکباتان که پس از اعلام وجود سد معبر در برخی پاساژهای شهرک در مقام پاسخگویی برآمده بود با اعلام این مطلب افزود: در اواسط دهه هشتاد و با توجه به اینکه فضای عمومی سوپرها همچون راهروها نیز جداگانه به صورت تجاری محاسبه  و هزینه های را برای کسبه شامل می شود، توافقی را با شهرداری به انجام رساندیم که در برخی از سوپرها کیوسک هایی را تعبیه کنیم که از طریق منابع درآمدی آن هزینه های شارژ مشاعات پرداخت شود. خوشبختانه تمام شهرداران ناحیه نیز بدون استثناء این مسئله را قبول کرده اند.

وی در پاسخ به اینکه برخی از کیوسکهای تعبیه شده منجر به ایجاد سد معبر برای ساکنین و اعتراض هیئت مدیره مرکزی اکباتان شده است نیز گفت: من به صراحت می گویم که آقایان در هیئت مدیره مرکزی زحمت بکشند و به کارهای خودشان برسند! ما از نظر نهادهای دولتی هیچ خلافی مرتکب نشده ایم و همیشه هم آن چیزی را که قانون گوشزد کرده است انجام داده ایم. دوستان ما در هیئت مدیره مرکزی لطف کنند و به این سوال پاسخ دهند که بر اساس چه منطقی هر واحدی مقداری قابل توجهی از سیمان و مصالح ساختمانی را در طبقات می ریزند و شکل و شمایل اکباتان را برهم زده اند؟ چرا جلوی این کارها گرفته نمی شود؟ چرا فقط کسبه اکباتان دیده می شوند اما کسی به وزن سازه های اکباتان که با بازسازی های بعضا غیر اصولی میزان بروز حادثه را در حوادث احتمالی افزایش می دهد توجهی نمی شود؟ توجه کنید که در هر طبقه چندین تن سیمان، سرامیک و مصالح خالی می شود و چرا تاکنون هیئت مدیره مرکزی در این قضیه ورود نکرده است؟

قومی همچنین به موضوع حصار بندی بلوکها نیز اشاره کرد و گفت: تمام بلوکها راههای ورودی ساکنین به بازارچه ها را مسدود و فضای پارکینگی مشترک را گرفتند و تابلو زدند «پارکینگ اختصاصی». می خواهم ببینم هیئت مدیره مرکزی تا حالا اقدامی در خصوص مشخص شدن وضعیت پارکینگهای اختصاصی نموده اند؟ یا مثلا در مورد باراندازهای مغازه ها که تصرف شده است چرا پیگیری صورت نمی گیرد؟

نماینده کسبه در بازارچه های اکباتان در خصوص سد معبر ایجاد شده در سوپر 5 هم خاطر نشان ساخت: سد معبری در سوپر 5 صورت نگرفته است اما شهرداری می تواند اعلام کند که در این نقطه تغییر کاربری صورت گرفته است چون محل رفت و آمد مشاعات است اما نمی توان گفت که آنجا تجاری به حساب می آید یا نه؟ 

ذکر این نکته ضروری است که طی هفته های گذشته در جلسه هیئت مدیره مرکزی اکباتان با شهردار منطقه 5 ایجاد سد معبر جدید در سوپر 5 مورد اعتراض قرار گرفته بود که گزارش آن پیش از این منتشر شده است.

منتشر شده در شنبه 15 آبان 1395       کد خبر : 5175
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح