احتمال فروش زمین تجاری اطراف صارم وجود دارد

احتمال فروش زمین تجاری اطراف صارم وجود دارد

صفر تا صد بیمارستان صارم توسط هیئت مدیره مرکزی اکباتان در یک بازدید 5 ساعته مورد بررسی قرار گرفته است و مطالبی که در برخی جلسات توسط عده ای مطرح می شود به هیچوجه صحت ندارد.

هوشنگ هموطن عضو هیئت مدیره مرکزی و شورایاری اکباتان ضمن بیان مطلب بالا در توضیح بیشتر آن گفت: بیمارستان صارم دارای سند مالکیت است و با مجوزهای اخذ شده قانونی احداث شده و تمام شکایت هایی که توسط عده ای از ساکنین شهرک در مراجع قانونی مطرح شده، مورد تأیید مراجع ذیصلاح قرار نگرفته و حتی بحث آلودگی آب چاه بلوک B4 نيز اخیرا توسط آزمایشهایی که صورت گرفته کاملا منتفی قلمداد شده.  

عضو شورایاری اکباتان در ادامه افزود: متأسفانه عده ای با جنجال سازی منافع ساکنین اکباتان را به خطر انداخته اند چون در شرایطی که کشور از نظر تعداد تخت بیمارستانی در مضیقه قرار دارد با احداث یک بیمارستان مجهز و پیشرفته برای چند ده هزار آدم مخالفت می شود.

هموطن در ادامه ضمن تأیید پشیمان شدن عده ای از امضاء کنندگان نامه اعتراض به عملکرد بیمارستان نیز گفت: این عده معتقدند که ای کاش به جای اینکه بیاییم عجولانه تصمیم بگیریم ابتدا کار کارشناسی صورت می گرفت و پس از موارد اعتراضی را بیان می کردیم چون عملا این کار با ایجاد هیاهو و جنجال به انجام رسید و در شرایطی که قرار بود کارت های مشخص برای ساکنین اکباتان صادر و به جای دفترچه بیمه از طرف بیمارستان صارم پذیرفته شود، در نهایت همه توافقات صورت گرفته از بین رفت.     

عضو هیئت مدیره مرکزی اکباتان در ادامه ضمن تأیید صحبت های رئیس هیئت مدیره مرکزی در خصوص تجاری بودن زمین های پشت بیمارستان صارم گفت: عرصه زمین های پشتی بیمارستان صارم تجاری تعریف شده و تجاری سازی این نقطه از شهرک اکباتان اصلا کار سخت و پیچیده ای نیست.

اما مهمترین بخش صحبت های هوشنگ هموطن مربوط به تأیید تصمیم فروش زمین های اطراف بیمارستان از طرف مالک صارم بود. وی در این خصوص گفت: دکتر صارمی در نظر دارد صارم 2 را در مشهد ایجاد کند و طبیعتا برای تأمین هزینه های مالی این کار می تواند تکه ای از زمین های اطراف بیمارستان را که دارای سند جداگانه است به فروش برساند و چون کاربری آنجا هم تجاری است متقاضیان بسیاری خواهد داشت. من در همینجا به صراحت اعلام می کنم که اگر طرح توسعه بیمارستان صارم متوقف شود و ساکنین راضی به انجام این کار نشوند فروش زمین اطراف بیمارستان صارم برای توسعه صارم 2 در مشهد امری طبیعی خواهد بود.

هموطن در خصوص راه حل مشکل ایجاد شده هم گفت: به نظر من صحبت درست را آقای حسیبی به انجام رساند چون ما می توانستیم با یک نشست ساده تفاهم لازم را به وجود آوریم و حتی بخشی از خواسته های خودمان را هم به مالک بیمارستان انتقال دهیم. این شیوه کار بسیار قشنگ تر بود تا اینکه نامه نگاری کنیم، کلی امضاء جمع کنیم و در نهایت هم هیچ نتیجه ای نگیریم.  

در ادامه تصویر نامه هایی مرتبط با فعالیت بیمارستان صارم آمده است.

منتشر شده در سه شنبه 18 آبان 1395       کد خبر : 5180
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح