هنر بیمه ای ها در افزایش سه برابری اجاره زمین ورزشی

هنر بیمه ای ها در افزایش سه برابری اجاره زمین ورزشی

بیمه ای ها هنر استفاده از منابع را به خوبی آموخته اند. آنها شاید سالن آمفی تئاتر در سرای محله خود نداشته باشند که از طریق اجاره آن بخش قابل توجهی از هزینه هایشان را پوشش دهند اما در سایر داشته ها خوب بلدند راه درآمد زایی و ایجاد منابع مالی را به اجرا برسانند.

پس از کنار گذاشته شدن پیمانکار سابق زمین ورزشی کوی بیمه، امناء این محله طی یک فراخوان یک هفته ای اقدام به جمع آوری پیشنهادات افراد حقیقی برای واگذاری پیمانکاری یکساله این مجموعه نمودند و در نهایت طی برگزاری یک جلسه فوق العاده  که مختص باز کردن پاکت های ارسالی بود بهترین پیشنهادهای رسیده را دست چین کردند. از نکات مهم در جلسه بازگشایی پاکت ها حضور رئیس کلانتری 135 آزادی بود که همین حضور سرهنگ شعبانپور جلوی حرف و حدیث های آتی را کلا مسدود کرد.

در نهایت با بررسی پیشنهادهای ارائه شده که از کف دو میلیون و پانصد هزار تومان آغاز می شد و تا سقف 4 میلیون تومان ادامه داشت و همچنین ارزیابی اهلیت و توانمندی پیمانکاران، این زمین به قیمت ماهانه 4 میلیون به پیمانکار جدید واگذار شده است. این مبلغ در حالی از پیمانکار جدید بصورت پیش از پایان ماه دریافت خواهد شد که پیمانکار سابق قراردادی در حدود یک میلیون و دویست هزار تومان برای هر ماه داشت که با یک حساب سرانگشتی می توان فهمید که هزینه پیمانکاری این زمین بصورت ماهانه بیش از 300 درصد افزایش یافته است. گفتنی است پیمانکار سابق زمین در 4 ماه پایانی حضورش مبلغ اجاره را پرداخت نکرده بود و همین مسئله باعث کنار گذاشته شدن وی شده بود.

در نقطه مقابل افزایش اجاره بهای زمین یک نکته مهم هم وجود دارد و آن اینکه بیمه ای ها با زرنگی خاصی توانسته اند برای اهالی محل و بالاخص افرادی که از طرف شورایاری، سرای محله و بسیج معرفی می شوند، تخفیفاتی را در قرارداد امضاء شده بگنجانند که این تخفیفات حتی شامل سانس رایگان هم می شود. به این ترتیب و با توجه به موارد در نظر گرفته شده قیمت اجاره زمین نمی تواند افزایش محسوسی پیدا کند و در مقابل پیمانکار باید با خلاقیت حجم فعالیت های خود را افزایش دهد تا جبران هزینه ها امکان پذیر شود. 

منتشر شده در يكشنبه 23 آبان 1395       کد خبر : 5215
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح