قرارگاه شهدای مدافع حرم ناحیه 6 مردمی تر شد

قرارگاه شهدای مدافع حرم ناحیه 6 مردمی تر شد

صبح امروز قرارگاه جهادی فرهنگی شهدای مدافع حرم ناحیه 6 با تغییری نامی مختصر به قرارگاه مردمی فرهنگی شهدای مدافع حرم ناحیه 6 تبدیل شد تا از این پس وجهه مردمی این حرکت بیشتر مدنظر قرار گیرد.  

دور جدید فعالیت این قرارگاه که فعلا در شبکه اجتماعی تلگرام و با اخذ رخصت از خانواده معظم شهدا آغاز شده، بی شک تلاشی است فرهنگی با گرایش مردمی که از این جهت به نظر می رسد در مقایسه با نمونه قبلی تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

پیش از این قرارگاه جهادی شهدای مدافع حرم نیز توسط افراد محلی فعال در سطح ناحیه 6 تشکیل شده بود و اتفاقا برنامه های قابل تعمق فرهنگی همچون همایش پیاده روی خانوادگی ناحیه 6 و تجمع هیئت های مذهبی در مقبره شهید گمنام اکباتان و ... توسط این مجموعه اجرا شد اما در ادامه راه دبیر این مجموعه تصمیم گرفت وجهه «مردمی بودن» این گروه را به نحو چشمگیری تقویت کند. ذکر این نکته نیز ضروری است که تصمیم جدید دبیر قرارگاه پس از آن اخذ شده است که شماری از کارمندان اداره اجتماعی شهرداری ناحیه 6 از گروه تلگرامی این مجموعه خارج شدند و بصورت تلویحی این حرکت نشانه ای از عدم تداوم همکاری آنها بود.   

در بیانیه ی جدید این قرارگاه که توسط سید باقر قائم مقامی به عنوان دبیر مکتوب شده به یک نکته مهم اشاره شده است، «مردمی شدن قرارگاه به معنای قطع ارتباط با شهرداری و سایر ارگانهای دولتی و رسمی نخواهد بود و البته محدودیت های موجود در زمان همکاری با شهرداری وجود نخواهد داشت».    

آنطور که از شنیده ها بر می آید به زودی نشست های این گروه با هدف برنامه ریزی برای هم افزایی کارهای فرهنگی در سطح ناحیه 6 منطقه 5 به انجام خواهد رسید.

منتشر شده در يكشنبه 23 آبان 1395       کد خبر : 5222
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح