نمایندگان ققنوس اکباتان در رقابتهای بین المللی آبرنگ

نمایندگان ققنوس اکباتان در رقابتهای بین المللی آبرنگ

تعداد قابل توجهی از آثار هنرجویان آموزشگاه ققنوس در رقابتهای بین المللی آبرنگ که در کشور آلبانی برگزار می شود پذیرفته شده است.

مهران یوسفی مدیر مسوول آموزشگاه ققنوس ضمن اعلام این خبر افزود: طی هفته های آتی کشور آلبانی میزبان یک دوره رقابت بین المللی در رشته نقاشی با آبرنگ می باشد و بر همین اساس هنرمندان بسیاری از اقصی نقاط دنیا آثار خود را برای پذیرش به هیئت انتخاب این رقابت ارائه داده اند.  

تنها نماینده انجمن جهانی آبرنگ در ادامه افزود: هیئت دوران مسابقات بین المللی در کشور آلبانی از بسیاری از کشورهای اروپایی انتخاب شده اند و همین مسئله بر کیفیت رقابتها افزوده است چون آثار باید از یک حداقل قابل قبولی برخوردار باشند. طبق اطلاعات ما 160 اثر از 46 کشور دنیا در این رقابت پذیرفت شده اند که خوشبختانه در میان آثار پذیرفته شده 7 اثر متعلق به هنرجویان آموزشگاه ققنوس می باشد.  

یوسفی همچنین در خصوص ساز و کار انتخاب آثار هنرجویان آموزشگاه ققنوس هم گفت: آموزشگاه ققنوس در ابتدا فراخوان پذیرش و انتخاب آثار را برای هنرجویان خود اعلام نمود که پس از ارزیابی های صورت گرفته 26 اثر انتخاب و تحویل قسمت پذیرش این مسابقات شد. در نهایت هم 7 اثر فرصت حضور در مرحله نهایی این رقابت را پیدا کردند.

مهران یوسفی اسامی هنرجویانی که آثار آنها در رقابتهای بین المللی آبرنگ آلبانی پذیرفته شده اند را به شرح زیر اعلام نمود:  

خانمها زهره اعرابی، زهرا باقر پسند، مریم چرخ گرد، منصوره مشکانی، سعیده مرادپور، سوسن صادقی به همراه جناب آقای اکبر اکبری .

آموزشگاه  ققنوس بیش از 20 سال سابقه تدریس در امر تدریس هنرهای تجسمی را برای اهالی شهرک اکباتان در کارنامه دارد.

در ادامه تصاویر نقاشی های پذیرفته شده آمده است.         

منتشر شده در دوشنبه 24 آبان 1395       کد خبر : 5234
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح