تذکر شورایاری بیمه به برخی نانوایی های محل

تذکر شورایاری بیمه به برخی نانوایی های محل

تا کنون یکمرتبه بصورت غیر مستقیم به برخی نانوایی های کوی بیمه تذکراتی داده ایم اما به نظر می رسد باید بصورت مستقیم و رو در رو صحبت هایی داشته باشیم.

سید روح ا... علوی دبیر شورایاری کوی بیمه در خصوص آخرین فعالیت های صورت گرفته در محله بیمه گفت: در خصوص حل شدن مشکل ترافیک کوی بیمه پیشنهاد کردیم که برخی از خیابان های کوی بیمه یکطرفه شوند که البته این پیشنهادات در مرحله بررسی است اما ما هم همچنان پیگیری های خود را به انجام می رسانیم چون معضل ترافیک یکی از اساسی ترین خواسته های ساکنین محل از شورایاری بیمه می باشد و به همین دلیل ما موظفیم تا حصول نتیجه مطلوب این مسئله را پیگری کنیم.

رئیس امناء کوی بیمه همچنین افزود: خط مشی اصلی ما در کار شورایاری تعامل با مردم و پیگیری خواسته های بحق آنان است و هیچگاه از این برنامه عدول نخواهیم کرد. در کمتر از یکماه آینده هم شورایاران کوی بیمه بصورت رو در رو در مسجد ا... (جل جلاله) با مردم به گفتگو خواهند پرداخت و برنامه پرسش و پاسخ حضوری را به انجام خواهند رساند. برنامه پرسش و پاسخ حضوری با مردم هر از چندگاهی در کوی بیمه به اجرا می رسد تا ما بصورت مداوم در جریان خواسته های مردم قرار داشته باشیم.

علوی نیا همچنین به تذکرات داده شده از طرف شورایاری به بعضی از نانوایی های کوی اشاره کرد و گفت: مدتها است که برخی از ساکنین از کیفیت نان و همچنین نحوه برخورد نانوایان گلایه دارند که ما برای مرتبه اول بصورت غیر مستقیم تذکراتی را به افراد ارائه کردیم اما بدون تعارف هنوز اصلاح رویه ای که مدنظر ما است رخ نداده به همین دلیل طی روزهای آتی مجدد و این بار به صورت مستقیم تذکر خواهیم داد و حتی بنا دارم که خودم مراجعه و با دست اندرکاران نانوایی های مدنظر صحبت کنم و چنانچه موارد مدنظر مردم اعمال نشود کار را از طریق مراجع صنفی و قانونی پیگیری خواهیم کرد. بالاخره بحث «نان» برای مردم دارای اهمیت است و نمی توان آن را نادیده گرفت.    

فرمانده حوزه  بسیج 121 صابر در مورد تغییر فرمانده پایگاه بسیج مسجد ا... (جل جلاله) هم گفت: آقای ابولفضل لشگری که از همکاران زحمتکش ما در شورایاری کوی بیمه هم هستند چند صباحی است که مشغله های کاری پیدا کرده و اعلام کرده اند که نمی توانند همانند گذشته به فعالیت در پایگاه بسیج بپردازند و به همین دلیل بررسی های لازم را انجام داده ایم و به فضل پروردگار پس از ماه صفر فرمانده جدید پایگاه مشخص خواهد شد. در اینجا جا دارد که از تلاشهای ایشان طی مدت حضورشان در مسوولیت ذکر شده تشکر و قدردانی نمایم.

علوی نیا در پایان به تهیه شناسنامه اماکن و توانمندی های کوی اشاره کرد که طی یکماه آینده و با تلاش جمعی از شورایاران و جوانان فعال بیمه در حال تهیه است. وی اذعان کرد که برای انجام برنامه ریزی مناسب محلی، داشتن یک شناسنامه جزو نیازهای ضروری است که به امید خدا طی یک ماه آینده این مهم تهیه خواهد شد.   

منتشر شده در پنجشنبه 27 آبان 1395       کد خبر : 5244
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح