کشف تریاک بلع شده توسط مأموران کلانتری 135

کشف تریاک بلع شده توسط مأموران کلانتری 135

سرهنگ علیرضا شعبانپور رئیس کلانتری 135 آزادی مهمترین اقدامات نیروهای تحت مدیریت خود را در طی یک هفته گذشته برشمرد.  

محتوی ساک مشکوک به هروئین اما تریاک حقیقی بود

در روزهای گذشته و طی گشت های انتظامی صورت گرفته، مأموران کلانتری در تقاطع بلوار شهید رحمانی و اتوبان مخصوص به رفتارهای دو جوان حدوداً 20 ساله مشکوک می شوند که یک ساک دستی با خود به همراه داشتند. پس از صحبت های اولیه مشخص می شود که این دو جوان تنها ساعتی قبل از مبدأ یکی از شهرهای مرزی کشور به تهران مراجعه و البته پس از بررسی محتویات داخل ساک، 750 گرم ماده ی مشکوک به هروئین و البته با بسته بندی مخصوص مواد مخدر از دو جوان کشف می شود.

رئیس کلانتری 135 آزادی در ادامه گفت: پس از مراجعه مأموران به کلانتری ما به کشف این مقدار هروئین از دو جوان حدودا 20 ساله مشکوک بودیم و به همین دلیل مواد مذکور برای مشخص شدن نوع و تعیین خلوص آن به آزمایشگاه ارسال گردید. در این میان دو جوان نیز به بازداشتگاه انتقال یافتند تا تعیین تکلیف لازم صورت پذیرد اما در شب نخست بازداشت یکی از دستگیر شدگان در نیمه های شب با اصرار اعلام می کند که به سرعت می خواهد به سرویس بهداشتی مراجعه کند و به همین دلیل مأموران به نحوه رفتارهای او مجدد مشکوک می شوند و پس از آن مشخص می شود فرد مذکور در حدود 10 گرم تریاک را «بلع» داده یعنی خورده است. پس از فاش شدن این مسئله صورتجلسه های لازم تهیه و متهمین در اولین فرصت در اختیار اداره آگاهی قرار گرفتند تا مشخص شود ماجرای ساک مشکوک به هروئین و همینطور 10 گرم تریاک بلع داده شده چه بوده است!؟

شعبانپور در خصوص انگیزه های احتمالی متهمین گفت: اخیرا با یک شگردی از سوی فروشندگان مواد مخدر روبرو هستیم که مقدار قابل توجهی مواد معمولی یا مخدر با درصد خلوص پایین را در بسته بندی های خاص مواد مخدر با خود حمل می کنند تا مأموران به آنها مشکوک شوند و آنها را بازداشت کنند. آنها پس از بازداشت به زندان انتقال پیدا می کنند تا طی مدت زمان مشخص نوع و خلوص مواد همراه آنها مشخص شود. در مدت انتقال به زندان آنها مواد مخدر اصلی را که بلع داده اند، خارج می کنند و در زندان با قیمت بسیار گزافی به فروش می رسانند و پس از آن هم نتیجه آزمایشگاه مشخص می کند که مواد همراه آنها مخدر نبوده و آنها می توانند آزاد شوند و به این ترتیب نیت شوم خود یعنی توزیع مواد مخدر در زندان را پیاده می کنند.     

طبق اعلام شعبانپور عوامل انتظامی فعلا منتظر نتیجه آزمایشگاه هستند اما چیزی که قطعی است کشف 10 گرم تریاک بلع داده شده از سوی یکی از دستگیر شدگان است و البته نفر دیگر نیز برای بررسی بیشتر تحویل اداره آگاهی شده است.  

خفت گیری در بیمه دوم با زیر کردن زن مسن

در روزهای گذشته موردی به ما گزارش شد که در طی یک مورد خفت گیری مجرم کیف دستی و گوشی موبایل یک خانم مسن را به زور گرفته و پس از آن با اتومبیل از روی دست فرد مالباخته نیز رد شده که علاوه بر جراحت شدید دست، صورت و پای این خانم نیز دچار جراحات قابل توجهی شده است.

رئیس کلانتری 135 در ادامه گفت: در صحبت های اولیه خانم مسن ماشین فرد زورگیر خودروی ال 90 مشکی معرفی شد و پس از آن عوامل کلانتری به منظور تعیین هویت اتومبیل مجرم، اقدام به اخذ مجوز از دادستان محترم شهر تهران می نمایند تا فیلم دوربین های موجود در خیابان بیمه دوم بازبینی شود. پس از بازبینی فیلمهای موجود که البته با همکاری و حمایت مقام محترم قضایی صورت می گیرد، مأموران متوجه شدند که خودرویی تحت عنوان ال 90 مشکی در ساعتی که زورگیری صورت گرفته است در فیلم ها وجود ندارد و البته از آنجاییکه فیلم خفت گیری به صورت مشخص توسط دوربین ها ثبت نشده بود، کار پیدا کردن اتومبیل مورد نظر تقریبا مشکل بود. 

سرهنگ شعبانپور همچنین افزود: پس از بررسی صورت گرفته 3 خودروی مشکی رنگ که در ساعت بروز جرم، حضور آنها توسط دوربین ها ثبت شده بود تعیین هویت شدند و در نهایت با سرنخ های بدست آمده مشخص شد که سرنشینان خودروی تیبای مشکی عوامل زورگیری از خانم مسن بوده اند. پس از روشن شدن موضوع مأموران کلانتری به محل زندگی صاحب خودروی تیبای مشکی واقع در شهرک دریا مراجعه و با گذاشتن کمین از ساعت 19 شب تا 5 صبح روز بعد، موفق به دستگیری فرد مجرم شدند. 

به گفته رئیس کلانتری 135 آزادی مجرم در بازجویی های اولیه به انجام زورگیری اعتراف کرده است.  

منتشر شده در شنبه 29 آبان 1395       کد خبر : 5337
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح