راه اندازی زبان آلمانی و فرانسوی در کیش اکباتان

راه اندازی زبان آلمانی و فرانسوی در کیش اکباتان

مدیر نمایندگی موسسه کیش در شهرک اکباتان از اضافه شدن آموزش زبان های آلمانی و فرانسوی به مجموعه کاری خود خبر داد.

شادی احمدی با اعلام این مطلب گفت: از سال 89 نمایندگی موسسه کیش در شهرک اکباتان راه اندازی شده است و در حال حاضر محدوده اکباتان دارای دو شعبه مجزا از یکدیگر در زمینه آموزش به خواهران و برادران می باشد. خوشبختانه با تلاش همکارانم طی هفته های گذشته پس از 6 سال آموزش مستمر زبان انگلیسی، توانستیم امکان یادگیری زبان های آلمانی و فرانسوی را هم در این مراکز فراهم کنیم و البته این پایان کار ما نخواهد بود چون برای زبان های اسپانیایی و ایتالیایی نیز برنامه هایی در نظر گرفته ایم که در زمان مقتضی به آنها اشاره خواهد شد.     

وی در ادامه با اشاره به مهمترین ویژه گی نمایندگی موسسه کیش در اکباتان افزود: نمایندگی ما تنها مرکز مجاز تربیت مدرس در بین تمام نمایندگی های موسسه کیش در ایران است و قطعا وجود این ویژه گی مهم آنهم در بین 121 شعبه فعال این موسسه مسوولیت ما را سنگین تر می کند و در اینجا جا دارد از کمک ها و رهنمودهای دکتر تهرانی مدیر عامل موسسه تشکر ویژه ای داشته باشم چون بدون حمایت های ایشان قطعا کار سخت تری را پیش رو داشتیم.

احمدی در پایان ابراز امیدواری کرد تا روند کیفی آموزش در شعبات شهرک اکباتان همچنان صعودی باشد تا اهداف از پیش تعیین شده موسسه زبان کیش هر چه بیشتر محقق شود.    

همانطور که اشاره شد در حال حاضر موسسه زبان کیش دارای دو شعبه مجزا در شهرک اکباتان می باشد که خواهران در فاز 2 بلوک 10 بین ورودی یک و دو و برادران در جاده مخصوص نبش خیابان ریاحی، مجتمع آموزشی هما آموزشهای لازم را دریافت می کنند.

موسسه زبان کیش بزرگترین مرکز آموزش زبان های خارجی در خاورمیانه از حیث تعداد شعب، استاد و زبان آموز به حساب می آید. دامنه فعالیت های این مجموعه تا جایی پیش رفته است که حتی برخی دوره های آموزشی زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور توسط این مرکز برگزار می گردد. 

منتشر شده در شنبه 29 آبان 1395       کد خبر : 5339
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح