مارادونای افسانه ای به شهرک اکباتان می‌ آید؟

مارادونای افسانه ای به شهرک اکباتان می‌ آید؟

یکبار دیگر نام شهرک اکباتان بر سر زبانها افتاده است و خوشبختانه این بار پای جنجال های رسانه ای همچون کشتن گربه ها و ... در میان نیست بلکه دیه گو آرماندو مارادونا در آستانه تصاحب عنوان بیستمین مربی خارجی کشور همسایه است. ایران در بازی های خانگی مقدماتی جام جهانی میزبان عراق است و حضور مارادونا برای طرفداران فوتبال در ایران جذاب خواهد بود. اینکه دیه گوی بزرگ در شهرک اکباتان روی نیمکت عراق بنشیند.

دیه گو مارادونا یکی از نامزدهای هدایت تیم ملی عراق است، تیمی که نتایج ضعیفی را در گروه B مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا گرفته و حالا به فکر تغییر سرمربی افتاده.

به گزارش تابناک ورزشی، مارادونا که قبلا سابقه هدایت تیم الوصل امارات را داشته و با شرایط این منطقه از جهان آشناست، ستاره ای است که کمترین توانایی را در مربیگری دارد و دوره حضور او در تیم ملی آرژانتین همواره در ذهن هواداران این تیم باقی خواهد ماند. با این حال بعد از 4 سال بیکاری حضور مارادونا می تواند توجه رسانه های جهان را متوجه بازی های تیم ملی عراق کند. البته این تصمیم قند را در دل رقبای عراق در گروه B مقدماتی هم آب می کند!

ایران در بازی های خانگی میزبان عراق است و حضور مارادونا برای طرفداران فوتبال در ایران جذاب خواهد بود. اینکه دیه گوی بزرگ در شهرک اکباتان روی نیمکت عراق بنشیند یا نه، سوالی است که هنوز جوابی برایش وجود ندارد.

ورزشگاه شهید دستگری اکباتان در بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به عنوان ورزشگاه میزبان تیم ملی عراق به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شده است و به احتمال زیاد در صورت حضور مارادونا بر روی نیمکت تیم ملی عراق علاقمندان برای دیدار نزدیک با وی تماشاگر بازی تیم ملی عراق خواهند شد.  

منتشر شده در دوشنبه 1 آذر 1395       کد خبر : 5353
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح