مگامالی ها در پی حل مشکل پارکینگ هایپرمی

مگامالی ها در پی حل مشکل پارکینگ هایپرمی

در روزگاری که فروشگاهها و مجموعه های تجاری بزرگ روز به روز بر دامنه خدمات خود به مشتریانشان اضافه می کنند تا سهم بیشتری از چرخه اقتصادی موجود را به همراه داشته باشند، فروشگاه «هایپرمی» مگامال در اقدامی عجیب و البته معکوس، استفاده رایگان از پارکینگ های مگامال را برای مشتریانش لغو کرده است تا صدای اعتراض مشتریان این فروشگاه به وضوح شنیده شود.     

داستان پارکینگ رایگان چه بوده؟

طبق بررسی های به عمل آمده تا چندی پیش مبلغ ورودی پارکینگ برای مشتریان فروشگاه هایپر 1000 تومان بوده که البته اگر سقف خرید مشتریان به مبلغ 20/000 تومان می رسیده، مبلغ ورودی از افراد دریافت نمی شده است. اما طی هفته های گذشته  ناگهان ورودی پارکینگ برای مشتریان هایپر با افزایش 100 درصدی مواجه می شود یعنی 2000 تومان و البته شرط سقف خرید نیز کلا برداشته می شود.

پشت پرده حذف پارکینگ رایگان

به گفته یکی از منابع مطلع در مگامال که البته نخواست نامی از وی فاش شود، فروشگاه هایپر و قسمت پارکینگ هر دو به صورت پیمانکاران مجزا از هم فعالیت می کنند و البته در تصمیم گیری های کاری خود مستقل هستند. مشکل فعلی هم به قرارداد فیمابین هایپر و پیمانکار جدید پارکینگ باز می گردد. طی هفته های گذشته مدیران هایپر تصمیم به تمدید قرارداد کاری خود با پیمانکار پارکینگ که مبلغ ورودی را در حد مشخصی تعریف و شرط سقف خرید مشتریان نیز در آن رعایت می شد، نگرفته اند. در مقابل پارکینگی ها هم ورودی را دو برابر افزایش داده و هم در اقدامی تلافی جویانه حتی از ورود اتومبیل های پرسنل فروشگاه هایپر نیز ممانعت به عمل آورده اند.

مردم چه می گویند؟

در خصوص این اتفاق نارضایتی های بسیار از جانب بیان شده است. یکی از ساکنین قدیمی شهرک اکباتان در این خصوص گفت: روزهای ابتدایی شروع به کار هایپر اتومبیل های «ون» در نظر گرفته شده بود که پس از خرید افراد را به صورت رایگان به درب بلوک می رساند. در داخل این ون ها حتی کولر و صدای موسیقی ملایم نیز تعبیه شده بود تا خریدی لذت بخش برای مشتریان رقم بخورد اما خاطره خوش آن روزها، امروز با نبود جای پارک برای اتومبیل هایمان به یک کابوس تبدیل شده است. من نمی دانم مدیران هایپر آیا ذره ای به رفاه حال مشریان خود می اندیشند یا نه؟ اما چیزی که واضح است عمده مخاطبین این فروشگاه افراد ساکن و بومی اکباتان هستند که به این ترتیب امکان خرید از این فروشگاه را از دست می دهند و این با روح «مشتری مداری» تعارض دارد.     

مگامالی ها در پی حل مشکل پارکینگ هایپرمی

درست است که هایپر پیمانکار مستقل مگامال است اما بدون تعارف ترکش تصمیمات خلق الساعه اینچنینی متوجه کلیت مگامال هم خواهد شد و خوشبختانه مدیران مگامال به خوبی این قضیه را درک کرده اند. مگامالی ها در شرایطی که هر از چند گاهی شاهد یک بازی رسانه ای بعضا غیر منصفانه در خصوص عملکرد خود هستند، این بار نمی خواهند از داخل «آب به آسیاب دشمن» ریخته و حاشیه را خودشان تولید کنند. به همین جهت امروز (سه شنبه) قرار است در جلسه ای با مدیران هایپر این موضوع بررسی و پیشنهاداتی از جانب مدیران بالا دستی مگامال در خصوص رفع مشکل ارائه شود. در این خصوص رویکرد مگامالی ها کاملا در راستای تعامل بیشتر هایپر با مردم قرار دارد و از همین روی امیدواری برای حل این مشکل وجود دارد.   

منتشر شده در سه شنبه 2 آذر 1395       کد خبر : 5359
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح