اموال سرقتی کشف شده در کلانتری 135 خاک می خورد

اموال سرقتی کشف شده در کلانتری 135 خاک می خورد

اموالی سرقت شده ای که طی دو سال گذشته توسط مأموران کلانتری 135 آزادی کشف و ضبط شده است، همچنان در انبار کلانتری خاک می خورد و کسی نشانی از آنها نمی گیرد.

سرهنگ علیرضا شعبانپور با بیان این مطلب افزود: در خصوص بحث سرقت تجهیزات خودرو با صراحت اعلام می کنم که بیشتر پرونده های موجود در این زمینه تعیین تکلیف شده است اما در کمال تعجب و ناباوری شاهد هستیم که مردم برای پیگری وضعیت پرونده سرقت از اتومبیل خود که قطعا خسارت های مادی و معنوی برایشان به همراه داشته است، مراجعه نمی کنند و ما در حال حاضر با مقدار قابل توجه تجیهزات کشف شده خودرو مواجه هستیم.

رئیس کلانتری 135 آزادی همچنین گفت: تجهیزات کشف شده از سارقین شامل زاپاس، ضبط و پخش، باطری و سایر تجهیزات فنی خودروها است که عمر حضور برخی از آنها در انبار کلانتری به حدود 2 سال می رسد اما متأسفانه مردم برای دریافت اموال خودشان به ما مراجعه نمی کنند.  

وی در پایان و در پاسخ به تعیین وضعیت اموالی که صاحبان آنها مراجعه نکنند هم گفت: قانون برای ما یک حدودی را مشخص کرده است و قطعا نمی توانیم این اموال را تا سالها پیش خود نگهداری کنیم. به همین دلیل طی هفته های آتی و در صورت عدم مراجعه افراد ذینفع، صورتجلسه تحویل این اموال به مراجع پیش بینی شده در قانون را تهیه و پس از آن نسبت به جا به جایی آنها اقدام خواهیم کرد اما امیدواریم تلاش های صورت گرفته در کلانتری 135 آزادی برای دستگیری سارقین با دستیابی مردم به اموالشان کامل شود.

طی یکسال گذشته آمار سرقت در محدود ناحیه 6 منطقه 5 به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده والبته در سرقت های صورت گرفته، میزان کشف اموال نیز رشد قابل توجهی را نشان می دهد. در کنار این موارد تعیین تکلیف بسیاری از پرونده ها در حوزه سرقت نکته قابل ملاحظه ای است که به سادگی نباید از آن عبور کرد و جای تقدیر و تشکر را باقی می گذارد.   

منتشر شده در سه شنبه 2 آذر 1395       کد خبر : 5361
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح