مدیران بلوکها به دنبال ورود در انتخابات هیئت مدیره مرکزی

مدیران بلوکها به دنبال ورود در انتخابات هیئت مدیره مرکزی

مدیران عامل برخی بلوکها در یک حرکت عجیب شب گذشته جلسه ای را تشکیل دادند که در آن رایزنی هایی برای اعلام حمایت از برخی کاندیداهای حاضر در انتخابات هیئت مدیره مرکزی اکباتان صورت گرفته است.

این جلسه که حوالی ساعت 19 دیشب در دفتر بلوک B1 برگزار شده، در واقع به ابتکار مدیر عامل یکی از بلوکهای شمالی در فاز 1 ترتیب داده شده است تا به اصطلاح مدیران عاملین بلوکها کاندیداهای مورد حمایت خود را در انتخابات آتی هیئت مدیره مرکزی شناسایی و مورد حمایت قرار دهند.

این امر در حالی صورت گرفته است که برای مدیران اجرایی بلوکها در اساسنامه هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان هیچ جایگاه حقوقی مشخصی تعریف نشده است و این افراد در حقیقت تنها مجری سیاست های هیئت مدیره بلوکی هستند که در آن مشغول به کار و «حقوق بگیر» می باشند و در کلیت مسائل شهرک اکباتان هیچگونه حدود وظائفی برای آنها تعریف نشده است.

البته گفتنی است در برخی از نشست های هیئت مدیره مرکزی اکباتان تعداد محدودی از مدیران اجرایی به عنوان افراد مطلع دعوت می شوند تا نظرات کارشناسی آنها در مورد مسائل مختلف شنیده شود. اما اینکه مدیران عامل حالا به عنوان یک گروه به دنبال کاندیدا سازی برای انتخابات هیئت مدیره مرکزی هستند از آن دست مواردی است که کاملا قابل تعمق می باشد و شاید به راحتی نباید از آن عبور کرد چون کارهایی از این دست تنها در نهایت منجر به اعمال فشار بیشتر بر روی قدیمی ترین تشکل مدیریتی اکباتان یعنی هیئت مدیره مرکزی خواهد بود.

در این زمینه شاید شورای مدیران اجرایی فاز 1و 3 و شخص ابوالقاسم میر حیدری دبیر این شورا بتواند نقش سازنده تری ایفا نماید و به یک نوعی ماجرا را مدیریت کند. این گروه که از اسمش نیز پیدا است مجموعه مشورتی مدیران عامل فاز 1 و 3 می باشد که برای وحدت رویه و مشورت در امورات جاری بلوکها دور هم جمع می شوند اما انصافا تا به امروز هیچگاه در مسائل کلان اکباتان به دنبال یارکشی و گروه سازی نبوده اند.   

انتخابات هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان که عملا تعیین کننده بسیاری از سیاست های اجرایی مورد نظر ساکنین در شهرک اکباتان به حساب می آید روز جمعه همین هفته برگزار می شود و باید منتظر ماند و دید که آیا این دست فعالیت های ظاهرا غیر اصولی در نهایت تأثیر گذاری خاص خود را بر روی فرآیند مورد نظر خواهد داشت یا نه؟ 

منتشر شده در سه شنبه 2 آذر 1395       کد خبر : 5366
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح