نابودی هیئت مدیره مرکزی خیانت به اکباتان است

نابودی هیئت مدیره مرکزی خیانت به اکباتان است

کمتر از 48 ساعت آینده انتخابات هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان برگزار خواهد شد تا تکلیف قدیمی ترین تشکل مدیریتی شهرک اکباتان برای 2 سال آینده مشخص شود.

در همین خصوص غلامرضا سرآبادانی عضو شورایاری شهرک اکباتان و عضو هیئت مدیره بلوک B4 در گفت و گویی مختصر اذعان کرد: هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان در حال حاضر چه مورد پسند ما باشد و چه مورد انتقاد ما، در واقع اولین سنگر ایستادگی در برابر مشکلاتی است که محل زندگی ما یعنی شهرک اکباتان را نشانه گرفته است. شاید در برخی مواقع انتقاداتی به برخی عملکردهای این مجموعه وارد باشد اما اگر بخواهیم منطقی به موضوع نگاه کنیم باید بدانیم که راه اندازی تشکل موازی، انشعاب و یا هر چیز دیگری شبیه به این کار تنها خیانت به اکباتان است.

وی در توضیح بیشتر این مطلب افزود: در همه جای دنیا موافق و مخالف وجود دارند اما باید یاد بگیریم که از طریق شیوه های دموکراتیک انتخاب کنیم و پس از آن دور یک میز بنشینیم و نقطه نظرات خود را مطرح کنیم. اگر قرار باشد ما کل مجموعه را که بیش از 30 سال سابقه فعالیت دارد به یکباره نادیده بگیریم و تنها به دنبال صحبت های خودمان باشیم، سنگ بنای اولیه نابودی و ناکامی را رقم زده ایم. متأسفانه این روزها تحرکاتی از سوی افرادی دیده می شود که به هیچوجه خواهان آرامش بیشتر شهرک اکباتان نیستند. این افراد در انتخابات شورایاری دو سال پیش هم دنبال یک چنین برنامه هایی بودند اما تا حدودی ناکام مانده اند. حالا هم به دنبال فروپاشی و تضعیف هیئت مدیره مرکزی هستند و مهمترین دلیل این مسئله هم اغراض شخصی است. آنها می خواهند همیشه چهره مورد نظر خود را از شهرک اکباتان به نمایش بگذارند تا به برخی بالادستی های خود بگویند که «اکباتان در دست ماست». در این خصوص بحث مشکلات و مسائل مردم هم تنها دستاویزی برای رسیدن به اهداف خودشان است. مگر در قضیه صورتجلسه فعالیت مگامال مشخص نشد که امضای دو نفر از شورایاران وقت که اتفاقا انتقادات بسیاری را به ساخت این مجموعه داشتند پای آن برگه وجود دارد!؟ پس می بینید که این افراد تنها به دنبال موج سواری هستند و مطالب مطرح شده واقعیت لازم را ندارد.

عضو مدیره بلوک B4 همچنین گفت: باید افرادی که احساس می کنند حرفی برای گفتن دارند بیایند و در انتخابات هیئت مدیره شرکت کنند که خود همین قضیه در نهایت منجر به تقویت تشکل مدیریتی در اکباتان است اما تفرقه و جدا شدن تنها کمک به از بین بردن موجودیت و هویت شهرک اکباتان است پس باید از تجربه هایی مثل مگامال درس بگیریم که چند پارگی اهالی در نهایت منجر به از دست رفتن فضای سبز ما شد.

سرآّبادانی در خصوص ورود مدیران به بحث انتخابات هیئت مدیره مرکزی نیز گفت: بالاخره مدیران هم ساکنین همین شهرک هستند و حرفهایی برای گفتن دارند اما جای سوال است که چرا بر خلاف گذشته که انسجام خوبی در میان مدیران اجرایی وجود داشت اکنون صدای واحدی از شورای مدیران اجرایی فاز 1 و 3 به گوش نمی رسد؟ به نظر من این گروه باید محلی باشد برای هم افزایی نظرات و ایده های مشورتی، اما در شرایط فعلی نتوانسته کارکرد اصلی خود را داشته باشد که این قضیه نیز باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.  

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که هیئت مدیره بلوکها و افراد صاحب رأی سرنوشت شهرک های همسایه همچون شهرک غرب، شهرک آزادی و امثالهم را مدنظر داشته باشند و اتفاقا نگاه جدی به شهرک همسایه ما یعنی آپادانا هم داشته باشند که هنوز هیئت مدیره مرکزی آنجا حرف اول و آخر را می زند و همانطور که همه مشاهده می کنند از وضعیت مناسبی برای زندگی برخوردار است. 

منتشر شده در چهارشنبه 3 آذر 1395       کد خبر : 5394
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح