امناء اکباتان اگر بخواهند می توانند جلسات را برگزار کنند

امناء اکباتان اگر بخواهند می توانند جلسات را برگزار کنند

بعد از انتخاب دبیر جدید شورایاری شهرک اکباتان جلسات امناء اکباتان هنوز برگزار نشده است که همین مسئله تاکنون مورد اعتراض تعدادی از اعضای امناء واقع شده است.

اما روز گذشته جمال کاتبیان مسوول پهنه غرب ستاد هماهنگی شورایاری ها در خصوص برگزاری جلسات امناء در شهرک اکباتان گفت: این مسئله تنها مختص به شهرک اکباتان نیست و در تعدادی از محلات دیگر هم هنوز دور جدید جلسات امناء برگزار نشده است چون احتمال اینکه برخی تغییرات در ترکیب امناء صورت پذیرد وجود دارد البته درصدد هستیم تا هر چه سریعتر کارها روند طبیعی خود را آغاز کند.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه برخی از محلات همچنان جلسات امناء را برگزار می کنند هم اضافه کرد: بله در بعضی محلات جلسات امناء برگزار می شد که البته محل اشکال هم نمی باشد. در شهرک اکباتان هم در صورت رغبت و تمایل اعضای امناء می توانند جلسات را برگزار کنند و منعی از این بابت وجود ندارد. اگر هم قرار بر انجام تغییرات باشد که به مرور زمان این موارد از طریق ستاد اعلام خواهد شد.

ذکر این نکته ضروری است که در حدود 3 ماه از انتخاب دبیر جدید شورایاری شهرک اکباتان که همزمان رئیس امناء نیز محسوب می شود می گذرد که در این مدت دور جدید جلسات امناء شهرک اکباتان برگزار نشده است.

امناء در هر محله یا محدوده ای مجموعه متشکل از 7 نفر شورایار به عنوان نمایندگان منتخب مردم به همراه 6 نفر نمایندگان نهادهای اجتماعی همچون شهرداری، بسیج، مدارس، هیئت های مذهبی، سازمان های مردم نهاد و امامان جماعت می باشد که در خصوص برنامه های سرای محله آن محله تصمیم گیری های لازم را به انجام می رسانند.

منتشر شده در پنجشنبه 4 آذر 1395       کد خبر : 5402
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح