24 ساعت پس از درج خبر، شهرداری ناحیه تخریب کرد

24 ساعت پس از درج خبر، شهرداری ناحیه تخریب کرد

گفتنی است هفته (دوشنبه اول آبان) گذشته خبری با تیتر « تصاویری تلخ از زباله های بازارچه پاسارگاد» (اینجا) در سایت خبری اکباتان درج شد که خوشبختانه به فاصله 24 ساعت پس از درج خبر شهردار ناحیه 6 اقدامات لازم و شایسته را به انجام رسانده است.

بر همین اساس واحد محیط زیست اداره خدمات شهری اقدام به تخریب محل دپوی زباله در مجتمع پاسارگاد واقع در بلوک 2 فاز 2 شهرک اکباتان کرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه 5، محمد اسدالهی شهردارناحیه 6 اعلام کرد: واحد محیط زیست ناحیه جهت رفع دپوی زباله خشک و جلوگیری از آتش زدن آنها و رفع آلودگی بصری ناشی از دپوی زباله در اطراف مجتمع تجاری پاسارگاد به این مجتمع مراجعه و تشکیل جلسه ای با مسئولین و هیئت مدیره مجتمع اقدام به دادن راهکارها جهت این معضل کرد.

سرعت عمل شهرداری ناحیه 6 در رفع مشکل منعکس شده قطعا جای تشکر و قدردانی را محفوظ می دارد، مخصوصا که زباله های بازارچه پاسارگاد تقریبا به دفعات مورد اعتراض افراد و ساکنین بلوکهای همسایه واقع شده بود.  

عکسهایی که در ادامه آمده است نخست تصویر سایت خبری اکباتان قبل از تخریب محل دپو می باشد و تصاویر دوم و سوم پس از تخریب را نشان می دهد.

منتشر شده در شنبه 6 آذر 1395       کد خبر : 5439
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح