ابهامی کوچک در انتخابات دیروز هیئت مدیره مرکزی

ابهامی کوچک در انتخابات دیروز هیئت مدیره مرکزی

انتخابات دیروز هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان با وجود تمام پست و بلندی ها روز گذشته به پایان رسید اما در شرایط پسا انتخاب به نظر می رسد یک ابهام کوچک در فرآیند نفرات منتخب وجود داشته باشد که جا دارد دست اندرکاران هیئت مدیره مرکزی نسبت به این مسئله پاسخگو باشند.

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد در ترکیب اصلی هیئت مدیره مرکزی اکباتان فازهای 1و 2 هر کدام سه نماینده دارا می باشند و فاز 3 یک نفر که مجموعا 7 نفر به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره مرکزی به انجام وظیفه مشغول می شوند.

تا اینجای کار مشکلی وجود ندارد چون نفرات به همین ترتیب انتخاب شده اند اما نکته مهم که به نظر نیازمند بازنگری مجدد می باشد، ترکیب نفرات منتخب در فاز 2 شهرک اکباتان می باشد. جایی که دو نفر از بلوک 2 به عنوان نمایندگان فاز دو اکباتان به ترکیب هیئت مدیره مرکزی راه پیدا کرده اند. شاید در نگاه نخست این مورد مسئله خاصی به نظر نرسد اما واقعیت این است که وقتی 2 نماینده از مجموع 3 نماینده فاز دو متعلق به یک بلوک باشد آنوقت نمی توان انتخاب صورت گرفته را به عنوان «عدالت کامل» در نظر گرفت.

البته در این خصوص احتمالا باید بازنگری هایی در اساسنامه هیئت مدیره مرکزی اکباتان صورت پذیرد تا مشخص شود که اتفاق رخ داده می تواند محل ابهام تلقی شود یا خیر؟

به هر صورت در عمل حضور دو عضو هیئت مدیره یک بلوک در ترکیب اعضای اصلی هیئت مدیره مرکزی هم موجبات موازی کاری خواهد بود و هم از دست رفتن فرصت نمایندگی بخش بیشتری از بلوکهای اکباتان.  

تا لحظه تنظیم این مطلب تماس ها با رئیس هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان در خصوص تفسیر و راه حل این مسئله به سرانجام نرسید اما امید است که طی روزهای آینده در این خصوص اطلاع رسانی بیشتری صورت گیرد.

منتشر شده در شنبه 6 آذر 1395       کد خبر : 5441
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح