چرا کسی به فکر مشکل پارکینگ هایپر نیست؟

چرا کسی به فکر مشکل پارکینگ هایپر نیست؟

چند هفته ای می شود که بحث استفاده مشتریان فروشگاه هایپر از مجموعه پارکینگی مگامال منتفی شده است و همین امر موجبات نارضایتی شماری از ساکنین اکباتان را فراهم آورده است.

پس از بروز مشکلاتی که میان مدیران فروشگاه هایپر و پیمانکار پارکینگ مگامال رخ داده، امکان استفاده پارکینگ برای مشتریان مگامال از بین رفته است و این در حالی است که مردم برای تأمین مایحتاج روزانه خود یا مجبور به پرداخت مبلغ ورودی پارکینگ هستند و یا اینکه با توقف های مشکل ساز در بلوار اصلی فاز 2 و فضاهای پیرامونی آن به گسترش ترافیک دامن بزنند.

این مشکل در حالی رخ داده است که هفته گذشته مدیران مگامال از ارائه پیشنهاداتی به مدیران هایپر خبر دادند که در نهایت بتوانند به نحوی این مشکل را برطرف کنند اما با گذشت بیش از یک هفته هنوز هیچ نشانه مثبتی در حل این مشکل رویت نمی شود و البته مدیران مگامال هم در پاسخ به پیگیری های صورت گرفته می گویند که منتظر پاسخ هایپری ها هستند.

بی تردید فروشگاه هایپر بیشترین گردش مالی خود را مرهون خرید اکباتانی ها می باشد و طبعا برخورد اینچنینی با مشتریان بالفعل در هیچ کجای دنیا کار منطقی به حساب می آید آنهم در شرایطی که هایپر در روزهای نخست فعالیت خود حتی خودروهایی را به عنوان سرویس رایگان برای ایاب و ذهاب متشریانش در نظر گرفته بوده!!

البته ذکر این نکته ضروری است که تا پیش از این هم بحث استفاده از پارکینگ برای عموم مردم کاملا رایگان نبوده اما در قالبی همچون «سقف خرید مشتریان» تخفیف هایی برای استفاده کنندگان در نظر گرفته می شده که در حال حاضر همین مسئله هم منتفی شده است.

شاید مدیران محلی اکباتان همچون هیئت مدیره مرکزی و شورایاری در این زمینه بتوانند با پیگیری و انجام تعاملات بیشتر نسبت به حل این مشکل اقدامات لازم را به انجام برسانند چون بالاخره هایپر فروشگاه تقریبا محلی شهرک اکباتان به حساب می آید.  

منتشر شده در يكشنبه 7 آذر 1395       کد خبر : 5447
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح