ابهام در انتخابات هیئت مدیره مرکزی تأیید شد

ابهام در انتخابات هیئت مدیره مرکزی تأیید شد

رئیس هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان در اظهار نظری منطقی و به دور از احساس انتخابات هیئت مدیره مرکزی را کاملا «عادلانه» قلمداد نکرد.

در همین زمینه مجید حسیبی در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب 2 نفر از یک بلوک مغایر اساسنامه هیئت مدیره مرکزی نمی باشد گفت: تشخیص و استنباط این قضیه بر عهده رئیس مجمع می باشد و بر همین اساس درخواست بازخوانی اساسنامه و ارائه نظر وی در این خصوص انجام شده و در حال حاضر هم منتظر صحبت نهایی ایشان هستیم تا بر همان اساس تصمیم گیری صورت گیرد.  

رئیس هیئت مدیره مرکزی در ادامه افزود: خود بنده به عنوان رئیس هیئت مدیره مرکزی معتقد هستم عدالت آنطور که باید و شاید رعایت نشد چون انتخاب 2 نفر از یک بلوک آنهم در شرایطی که فاز 2 از 19 بلوک تشکیل شده و هر کدام آنها می توانستند نماینده ای در گروه 3 نفره منتخب داشته باشند، بیان کننده همین مسئله است.

حسیبی همچنین گفت: در سالهای نسبتا دور تقسیم بندی اعضای هیئت مدیره مرکزی میان فاز 1، 2 و 3 وجود نداشت و همین امر باعث شده بود که مثلا در یک دوره بیشترین اعضا از فاز 2 باشند و در دوره بعد فاز یکی ها به تلافی دوره گذشته تمام اعضای هیئت مدیره مرکزی را از میان خودشان معرفی کنند. به همین دلیل در همان سالها تصمیم گرفتیم که برای هر سه فاز تقسیم بندی مشخصی را تعریف کنیم تا ترکیب هیئت مدیره مرکزی تا حد امکان برآیند تمام نظرات بلوکها باشد.

وی در خصوص ابهام فعلی انتخابات هم گفت: اکنون باید بپذیریم که مسئله انتخاب دو نماینده از یک بلوک هم در نهایت نمی تواند جامعیت هیئت مدیره مرکزی را تأمین کند چون عملا نظرات شخصی در تصمیم گیری های مهم دخیل خواهد شد و به همین دلیل به دنبال آن خواهیم بود تا در صورتی که طبق اساسنامه این مورد محل اشکال نباشد، برای جلوگیری از پیش آمدن دوباره  این موضوع تدبیری اندیشیده شود.

حسیبی در خاتمه در خصوص لیست منتشر شده هیئت مدیره های فاز 2 در خصوص کاندیداهای مورد نظر در هر 3 فاز شهرک اکباتان که پیش از انتخابات توزیع شده بود هم گفت: این کار با روح دموکراسی که دوستان مدام از آن دم می زنند همخوانی ندارد. اینکه شما در فاز 2 بنشینی و آنوقت برای مدیران فاز 1 و 3 هم تعیین تکلیف کنی با هیچکدام از اصول و قوائد کار جمعی همخوانی ندارد. در ثانی مگر عزیزمان ما در فاز 2 از متر و معیار خاصی برخوردار هستند که بر اساس آن افراد مورد تأیید خود را در تمام شهرک اکباتان معرفی می کنند!؟

در انتخابات هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان که روز جمعه گذشته برگزار شد از ترکیب 3 نفره منتخبین فاز 2، دو نفر از بلوک 2 این محدوده بیشترین آرای موجود را به خود اختصاص دادند که همین امر اعتراضاتی را از جانب سایر کاندیداهای فاز 2 بوجود آورده بود.     

تذکر: سایت خبری اکباتان آمادگی این را دارد تا نظرات سایر افراد را نیز در این خصوص منعکس نماید.      

منتشر شده در سه شنبه 9 آذر 1395       کد خبر : 5454
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح