سلیقه رئیس امناء اکباتان زمان جلسه را تعیین کرد

سلیقه رئیس امناء اکباتان زمان جلسه را تعیین کرد

پس از مدتها بی خبری از برگزاری جلسات امناء شهرک اکباتان، هفته گذشته زمان برگزاری دور جدید جلسات این گروه اعلام شد و در کمال تعجب روز «یکشنبه» هفته جاری برای این منظور معرفی شده است.

روز یکشنبه در حالی به عنوان زمان جلسه امناء اکباتان در نظر گرفته شده است که پیش از این مصوبه ای رسمی مبنی بر برگزاری جلسه در روز شنبه مکتوب شده است و رجوع به دفتر مصوبات امناء اکباتان صحت این مطلب را تأیید می کند. اما با این وجود فعلا روز یکشنبه به عنوان دور همی امنایی ها تعیین شده و البته پیگیری ها برای چرایی انتخاب این روز تنها از سلیقه شخص رئیس امناء اکباتان یعنی خانم ربابه طایفه تبریزی حکایت دارد.

شاید در نگاه اول اهمیت برگزاری این جلسات در روزی خاص چندان مشخص و واضح نباشد اما در پاسخ به این مسئله باید اذعان کرد که زمان جلسات در قالب یک مصوبه به تأیید اکثریت اعضای امناء یک محله می رسد تا جلسات با حضور افراد بیشتر و مشارکت آنها در تصمیم گیری ها و مصوبه ها، وزن و اعتبار بیشتری پیدا کند و طبعا حضور حداقلی نفرات کمک قابل توجهی به پیشبرد برنامه ها نخواهد داشت.

در این خصوص و طی تماس با برخی از اعضای امناء اکباتان ناراحتی هایی از این بابت به گوش می رسد که البته مهمترین دلیل این دلخوری ها بی توجهی به خرد جمعی صورت گرفته در مقوله ی زمان برگزاری جلسات است. به گفته این عده بهتر است جلسه در زمان تعیین شده قبلی تشکیل و پس از آن مصوبه ای برای برگزاری در روزهای جدید به تأیید اعضاء برسد که به این ترتیب شأنیت اعضای امناء نیز حفظ خواهد شد.

جلسات امناء اکباتان در سال گذشته با حاشیه های بسیاری همراه بوده است و این امید وجود دارد که در سال جدید شاهد رخ دادن موارد سال گذشته نباشیم که بی شک این مهم در گرو اعمال مدیریت صحیح از سوی رأس این مجموعه می باشد.

امناء یک محله متشکل از 13عضو می باشد که 7 نفر از این اعضاء را شورایاران یعنی منتخبین محلی و 6 نفر باقیمانده را نمایندگان نهادهای اجتماعی همچون شهرداری، بسیج، آموزش و پرورش و ... تشکیل می دهند و مهمترین برنامه کاری آنها تهیه برنامه های کاری سرای هر محله و نظارت بر حسن انجام آن می باشد.  

منتشر شده در پنجشنبه 11 آذر 1395       کد خبر : 5494
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح