هایپر می خواهد روی رونق مگامال تأثیر بگذارد

هایپر می خواهد روی رونق مگامال تأثیر بگذارد

در رابطه با پارکینگ مگامال چند هفته ای است که مشکلاتی برای مراجعه کنندگان هایپرمی رخ داده و در این خصوص باید بگویم که ما مسبب بیشتر این قضیه را فروشگاه هایپر می دانیم.

سید مجتبی شفیعی مدیر عامل شرکت نگین آرای آسیا (مجری اصلی مگامال) در گفت و گو با سایت خبری اکباتان با اعلام این مطلب افزود: ما هایپر را بیشتر مقصر می دانیم تا پیمانکار جدید پارکینگ چون هایپر مستأجر است و احتمالا ماههای آخری است که در مجموعه مگامال حضور دارد و به همین علت این مشکلات ایجاد شده است.

وی در توضیح بیشتر این مطلب و با سعه صدر کامل گفت: فروشگاه هایپر در ابتدا با پیمانکار جدید پارکینگ مذاکره کرده و یک عددی را به توافق رسیده است و در ادامه هم توانسته با چانه زنی های بیشتر همان عدد را به مبلغی که به پیمانکار قبلی پرداخت می کرده نزدیک کند اما باز هم همکاری لازم از جانب هایپر صورت نگرفته و به نظر می رسد با توجه به اختلافاتی که با مالک مجموعه هایپر دارند، می خواهند روی رونق مگامال تأثیر گذار باشند. البته ما همچنان در تلاش هستیم و سعی خواهیم کرد که تا 10 روز آینده مشکل را حل کنیم.

مدیر عامل شرکت نگین در خصوص وضعیت کاری هایپر هم به نکات مهمی اشاره کرد و گفت: فروشگاه هایپر با توجه به امکاناتی که در اختیار داشته بسیار بیشتر از آن چیزی که تصور می شود توانسته به درآمد زایی برسد و بر همین اساس و البته با توجه به اتمام مدت قرارداد پیمانکاران فعلی (طبق قرارداد حقوقی موجود)، مالک فروشگاه هایپر یعنی گروه اقتصادی مهرگان در نظر دارد از گروه جدیدی برای حضور در این قسمت استفاده کند و البته مزایده ای نیز برگزار شده که برنده مزایده تعهد پرداخت 3 برابر رقم فعلی که توسط تیم اجرایی هایپر پرداخت می شود را پذیرفته است. البته به نظر می رسد اگر پیمانکار فعلی با پرداخت رقم بیشتر موافقت کنند مشکلی بر سر ادامه حضور آنها نخواهد بود.

هزینه یک و نیم میلیاردی برای عملیات خاکی پروژه فضای سبز                                            

شفیعی همچنین در رابطه با فضای سبزی که قرار است در زمین پشتی مگامال (ضلع شمالی) به اجرا درآید هم توضیحات مبسوطی را ارائه کرد و گفت: ما مدتها منتظر تصویب طرح فضای سبز این قسمت از مگامال در شهرداری منطقه بودیم و خوشبختانه چندی پیش مصوبه این پروژه به دست ما رسید و کار اجرایی را آغاز کردیم. طرح فضای سبز زمین پشتی عملا به 3 فاز تقسیم می شود. نخست عملیات خاکی که در سمت فاز 2 صورت گرفته و تا کنون در حدود یک و نیم میلیارد تومان برای آن هزینه شده است. فاز دوم زیر سازی فضای سبز و بخش پایانی اجرای فضای سبز و احداث روف گاردن (باغ بام).

وی در خصوص زمان اجرایی شدن فضای سبز هم گفت: پیش بینی می کنیم که تا قبل از عید بخشی از فضای سبز به مرحله اجرا برسد. البته از نظر کاری ما به 50 درصد پیشرفت فیزیکی پروژه رسیده ایم اما در خصوص تأمین منابع مالی ادامه پروژه مقداری عقب هستیم که البته پیش بینی های لازم انجام گرفته و مشکلی در این رابطه احساس نمی شود.

منتشر شده در يكشنبه 28 آذر 1395       کد خبر : 5618
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح